Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
FiveSports schreef:[ [url=m/zlt6LR.jpg]Afbeelding[/url] ]
Cowboy55 schreef:hwn schreef:Ik probeerde die net te delen op FB, en kreeg melding dat ie verwijderd is wegens gedeeltelijk onjuiste informatie. De propaganda-oorlog draait nog op volle toeren, en FB is duidelijk in handen van de zionisten. <KNIP>
The lunatics have taken over the asylum.....
*ONTSTIPT*
FiveSports schreef:Dus, Israël gooit bommen op een tentenkamp...en dit is de titel die de NOS geeft? Alsof het een meteoriet is ofzo...
En dan zijn er nog mensen die geloven dat de media anti-Israel is.. Dan leef je echt op een andere wereld.
[ [url=m/vkN2HI.jpg]Afbeelding[/url] ]
FiveSports schreef:Dus, Israël gooit bommen op een tentenkamp...en dit is de titel die de NOS geeft? Alsof het een meteoriet is ofzo...
En dan zijn er nog mensen die geloven dat de media anti-Israel is.. Dan leef je echt op een andere wereld.
Tieneke schreef:Pien, ik denk dat FiveSports het met je eens is, dat er bedoeld wordt dat de titel te neutraal zou zijn en niets zegt over deze daad door Israël. De post leest misschien niet heel duidelijk.
FiveSports schreef:Zonde dat we als "het westen" lijken te verliezen... Dat zulke groepen zoals die in Jemen ingrijpen zou niet nodig moeten zijn.
pien_2010 schreef:Tieneke schreef:Pien, ik denk dat FiveSports het met je eens is, dat er bedoeld wordt dat de titel te neutraal zou zijn en niets zegt over deze daad door Israël. De post leest misschien niet heel duidelijk.
Dat had ik echt niet door. Ik dacht net als Urbanus dat ze de media anti Israël vindt. Sorry FiveSports!
Bedankt Tieneke. Het is nog vroeg.
Pareltjes schreef:FiveSports schreef:Zonde dat we als "het westen" lijken te verliezen... Dat zulke groepen zoals die in Jemen ingrijpen zou niet nodig moeten zijn.
Het westen heeft allang “ verloren “. Er moet een omslag in gedachtengoed komen. Het westerse gedachtengoed is niet zaligmakend en zeker niet 1 op 1 toepasbaar over de gehele wereld. Ofschoon we prediken zo democratisch te zijn, zijn we zeer bedreven in het doordrammen van onze waarden. Dat zet kwaad bloed in andere delen van wereld. Het westen is niet zo braaf als we dat zelf graag willen geloven. We leven in het “ staartje “ van westerse colonisatie. Opmerkelijk dat het zo lang geduurd eer men in verzet komt.
Wij mogen de hand eens in eigen boezem steken. Een goed bezien waar wij als het westen de fout in gaan.
Natuurlijk moeten we onze democratie bewaken, maar tegen welke prijs? En moet dat op grondgebied van anderen?
Citaat:Natuurlijk moeten we onze democratie bewaken, maar tegen welke prijs?
pien_2010 schreef:FiveSports schreef:Dus, Israël gooit bommen op een tentenkamp...en dit is de titel die de NOS geeft? Alsof het een meteoriet is ofzo...
Heb je het item gezien? Er was verdorie een enorme krater in de grond geslagen. Een gat van jewelste was zichtbaar. Wat een drama. Hoe laag kun je zinken als land om zo'n kamp van weerlozen mensen weg te vagen. Ongekend wat daar gebeurt en dat verdient maar één reactie en dat is afwijzing!
Jij leeft in een andere wereld. Kom op zeg.