Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ravellie schreef:Gewoon even nieuwsgierig,
Waar zijn Rijnmond en Powned met hun verslag van de honderden mensen die van het zonnetje genieten in bijvoorbeeld het Vondelpark @ just wondering
Electra63 schreef:ravellie schreef:Ik ben geen voorstander van geweld
Maar ik weet niet hoe ik zelf zou zijn als ik belaagd word door riooljournalistiek (in mijn ogen) zoals Powned
Maar de journalist in Krimpen is van TV Rijnmond, de regionale omroep.
Ze werden trouwens niet belaagd; er stonden journalisten op afstand met een 2-meter-lange stok. Zij stonden daar omdat deze kerken zelf hadden verkondigd zich niet meer aan de Corona-maatregelen te houden.
En wat vind je dan van de negatieve uitspraken over homo's door de predikant?
Citaat:Één klein probleempje, het zijn geen formateurs, het zijn verkenners. En als verkenner hoor je helemaal niet over poppetjes te praten. Die horen alleen maar te inventariseren welke coalities door de fractieleiders als mogelijk worden gezien.
Op het moment dat ze het over een individueel kamerlid hebben, dan gaan ze ver buiten het boekje van de opdracht die ze van de kamer hebben gekregen.
ravellie schreef:Gewoon even nieuwsgierig,
Waar zijn Rijnmond en Powned met hun verslag van de honderden mensen die van het zonnetje genieten in bijvoorbeeld het Vondelpark @ just wondering
Cer schreef:En, als Omzigt door het volk gekozen is, dan ben ik benieuwd hoe de procedure van 'afzetting' was gelopen, als ze hem toch ergens anders hadden willen stoppen. Want, als hij dat niet wil dan kán dat toch niet? Of hoe zou dat in theorie gegaan zijn?
Citaat:"Je moet wat met Omtzigt: minister maken." Dat staat als inbreng van VVD-fractievoorzitter Rutte in aantekeningen die ambtenaren hebben gemaakt van de gesprekken die de voormalige verkenners Jorritsma en Ollongren met fractievoorzitters hebben gevoerd. De stukken zijn net naar de Tweede Kamer gestuurd.
IMANDRA schreef:Nou, veel ophef over niks dus.
Functie elders sloeg dus op het minister maken, waarschijnlijk. Positief dus, niks wegwerken van...Citaat:"Je moet wat met Omtzigt: minister maken." Dat staat als inbreng van VVD-fractievoorzitter Rutte in aantekeningen die ambtenaren hebben gemaakt van de gesprekken die de voormalige verkenners Jorritsma en Ollongren met fractievoorzitters hebben gevoerd. De stukken zijn net naar de Tweede Kamer gestuurd.
(uit liveblog NOS)
https://nos.nl/liveblog/2374962-kamerde ... maken.html
Ann schreef:@Loretta
Het ging niet alleen om dit verslag? Er moesten veel meer documenten naar de Kamerleden worden gestuurd en dat zal tijd hebben gekost. Verder helemaal met Imandra eens.
Normaal gesproken zijn deze gesprekken vertrouwelijk, misschien komen er ook andere zaken naar voren die de onderlinge verhoudingen tussen de partijen niet ten goede komen? En hierdoor kan een formatie langer duren. Het is wel zaak om zo snel mogelijk weer een goed functionerend regering te hebben in deze crisis.
ravellie schreef:Snap werkelijk niet wat jij met de informatie over mijn persoonlijke mening mbt homoseksuelen moet.