purny schreef:En hoe zit het met Circ du Soleil die een show moest cancelen?
waar staat dat? Net nog even op de FB pagina van Cirque du Soleil gekeken maar zie er niks over staan? (ook niet op de website)
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kinke schreef:purny schreef:En hoe zit het met Circ du Soleil die een show moest cancelen?
waar staat dat? Net nog even op de FB pagina van Cirque du Soleil gekeken maar zie er niks over staan? (ook niet op de website)
Kinke schreef:purny schreef:En hoe zit het met Circ du Soleil die een show moest cancelen?
purny schreef:Kinke schreef:waar staat dat? Net nog even op de FB pagina van Cirque du Soleil gekeken maar zie er niks over staan? (ook niet op de website)
https://www.omroepwest.nl/nieuws/3953696/Cirque-du-Soleil-woensdag-afgelast-vanwege-boerenprotest
Diertjec schreef:purny schreef:
Maar even serieus, het was zo ongeveer al 1,5 week bekend dat de boeren gisteren weer zouden protesteren, dan organiseer je die avond toch geen voorstelling![]()
Of denk ik nu te simpel? 1 oktober was 's avonds Den Haag ook nog aan het leegstromen, maar goed, zal aan mij liggen
Diertjec schreef:Maar even serieus, het was zo ongeveer al 1,5 week bekend dat de boeren gisteren weer zouden protesteren, dan organiseer je die avond toch geen voorstelling![]()
Of denk ik nu te simpel? 1 oktober was 's avonds Den Haag ook nog aan het leegstromen, maar goed, zal aan mij liggen
Electra63 schreef:https://www.oneworld.nl/duurzaamheid/de ... -opnaaien/
Ik ben benieuwd wat de bokkers dan van dit artikel vinden?
Is een boer, Dus heeft recht van spreken
Diertjec schreef:Thanks voor de info, daar had ik niet bij stilgestaan idd, dat de verkoop zo lang van te voren is. Dan dacht ik idd te simpel.
Fransje, ik bedoelde ook meer dat op 1 oktober 's avonds Den Haag ook nog aan het leegstromen was, dat ze dat voor gisteren ook hadden kunnen verwachten. Maar misschien was het dan slimmer van het circus geweest, om dan de 11e al te zeggen, de mensen die een kaartje voor de 16e hebben, mogen op een andere datum hun kaartje verzilveren ofzo.
fransje23 schreef:Er werden gisteren ongeveer 3.000 bezoekers verwacht. Het is echt een grote productie!
Die mensen krijgen nu hun geld terug of mogen op een andere dag alsnog komen.
Maar goed 3.000 maal een kaartje, goedkoopste 45 euro en duurste 230, en de kosten voor de crew, standplaats etc. Reken maar uit!
xU_Blinghx schreef:https://www.volkskrant.nl/cs-b700df79
Iemand dit nog meegekregen of is het recht van de hardste schreeuwers?
Sorry ik ben het deels eens met de boeren maar ik vind dit nog veel schrijnender want zorgmensen kunnen niet even het werk neerleggen of met een ambulance wegen blokkeren.
Blussem schreef:Hoorde nu net dat Malieveld helemaal kapot is gereden door de boeren en dat er inzit dat de burgers mogen opdraaien voor deze kosten.
Ik zeg meer of minder boeren?
Electra63 schreef:https://www.oneworld.nl/duurzaamheid/de ... -opnaaien/
Ik ben benieuwd wat de bokkers dan van dit artikel vinden?
Is een boer, Dus heeft recht van spreken
Askja schreef:Maar dat betekent nadrukkelijk niet dat we moeten doen alsof er helemaal geen milieuprobleem is. Want dat is er wel. En daar moet wat aan gedaan worden. Het gaat om de manier waarop, niet om de noodzaak van die maatregelen.
Askja schreef:Maar nog niet ver genoeg. Het zou fijn zijn als gewoon erkend zou worden dat ook de boeren daarin nog een flinke stap moeten doen. Dat ze daarbij steun verdienen lijkt me vanzelfsprekend.
Nikass schreef:Ik heb geen idee. Ik vind Amsterdam één van de groenste steden, samen met Arnhem.
juval schreef:askja, overheids en natuurclub beleid heeft ook voor een sterkte vermindering van de weidevogels gezorgd.. als je ziet hoe ons weiland wordt bevolkt door de ganzen, ooievaars, reigers, ratten, muizen, vossen, marters en roofvogels.... tja, zie dan als weidevogeltje maar eens een nestje groot te brengen.
nogmaals, we zijn al een heel eind op weg naar de kringlooplandbouw.