Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Memories schreef:Koekie73 schreef:Ik vraag me af als ze inderdaad DNA hebben gevonden op Anne's jas, maar zij wordt niet gevonden en verdachte houdt zijn mond; ben je dan uitgepraat als justitie?
Google maar eens op Ilham Benchelh. Verdachte had alle schijn tegen zich maar omdat er geen lichaam was durfde justitie een vervolging niet aan...![]()
Ik hoop zo erg dat Anne gevonden wordt en/of de dader gaat praten... alles behalve dat het hier vastloopt
vibabu schreef:Hij werd eerder toch al gevolgd in de hoop dat hij de politie naar Anne zou brengen? Omdat het aannemelijk was dat als hij haar ergens zou houden hij daar vaker zou gaan kijken oid? Ik weet het niet hoor hoe zo iemand denkt maar dat is mij bijgebleven dat ze daarom afgewacht hebben.
Aan de andere kant... dan zou hij ook wel in de tijd dat hij in de gaten gehouden werd er heen zijn gegaan. Ach ik weet het ook niet. Snap heel de gedachtegang niet van iemand die het leuk vindt om een ander te pijnigen.
Koper schreef:vibabu schreef:Hij werd eerder toch al gevolgd in de hoop dat hij de politie naar Anne zou brengen? Omdat het aannemelijk was dat als hij haar ergens zou houden hij daar vaker zou gaan kijken oid? Ik weet het niet hoor hoe zo iemand denkt maar dat is mij bijgebleven dat ze daarom afgewacht hebben.
Aan de andere kant... dan zou hij ook wel in de tijd dat hij in de gaten gehouden werd er heen zijn gegaan. Ach ik weet het ook niet. Snap heel de gedachtegang niet van iemand die het leuk vindt om een ander te pijnigen.
Ze is al lang dood. Waarom zou iemand die dat op zijn geweten heeft er nog naartoe gaan?
Daks schreef:Ik vraag mij momenteel wel gewoon af of ze aanwijzingen hebben dat ze ineens in pijnenburg bos gaan zoeken.
Het is ineens en "nieuw" gebied.
Begrijp mij niet verkeerd het is goed dat ze nieuwe dingen doen maar ik ben dan nieuwsgierig waarom.