Geen spoor van vermiste Anne Faber

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 12:54

Hier ook het eerste dat ik 's ochtends doe... ben ermee gestopt voor het slapen gaan want ging er echt wakker van liggen

IMJ

Re: Geen spoor van vermiste Anne Faber

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 12:55

Hier hetzelfde..

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 12:56

Ik check 's ochtends ook altijd dit topic, al reken ik erop dat als ze gevonden is, ik daar wel een breaking news bericht van krijg

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 12:58

Deze man heeft al een verleden en was nog niet volledig terug in de maatschappij.

Kunnen ze hem daardoor makkelijker vasthouden dan iemand zonder verleden?

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 13:03

Memories schreef:
Koekie73 schreef:
Ik vraag me af als ze inderdaad DNA hebben gevonden op Anne's jas, maar zij wordt niet gevonden en verdachte houdt zijn mond; ben je dan uitgepraat als justitie?

Google maar eens op Ilham Benchelh. Verdachte had alle schijn tegen zich maar omdat er geen lichaam was durfde justitie een vervolging niet aan... |o

Ik hoop zo erg dat Anne gevonden wordt en/of de dader gaat praten... alles behalve dat het hier vastloopt ;(

https://www.ad.nl/nieuws/rechtbank-begi ... ~a532d914/
Uiteindelijk wel voor de rechter gekomen, heeft alleen lang geduurd. Wel is de zaak weer uitgesteld voor nieuw onderzoek
Maar het kan dus wel, als het bewijs maar overtuigend genoeg is. Sommige dingen kun je niet vinden terwijl de persoon nog leeft (bepaalde hoeveelheden bloed, brainmatter etc)

Daks

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 13:06

Ik vraag mij momenteel wel gewoon af of ze aanwijzingen hebben dat ze ineens in pijnenburg bos gaan zoeken.

Het is ineens en "nieuw" gebied.

Begrijp mij niet verkeerd het is goed dat ze nieuwe dingen doen maar ik ben dan nieuwsgierig waarom.

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 14:03

Gut Pijnenburg. Daar staan mijn paarden. Rondom de stal zijn er genoeg boswegen waar niet veel mensen komen.

vibabu

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 14:16

Verdachte Michael P. wordt morgen voorgeleid. De rechter-commissaris bepaalt dan of het voorarrest wordt verlengd en zo ja, voor hoe lang.

Bron: liveblog AD

Ik ben wel benieuwd..... die verlenging zou ook gebaseerd moeten zijn op verdenkingen. Of ze laten hem los in de hoop dat hij het toch gedaan heeft en de politie naar haar toe brengt.

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 14:19

vibabu schreef:
en de politie naar haar toe brengt.

Waarom zou hij (als hij de dader is) dat doen? Lijkt me nou niet echt een slimme actie.

vibabu

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 14:20

Koper schreef:
vibabu schreef:
en de politie naar haar toe brengt.

Waarom zou hij (als hij de dader is) dat doen? Lijkt me nou niet echt een slimme actie.

Om te genieten van zijn prooi?

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 14:21

vibabu schreef:
Om te genieten van zijn prooi?

Huh? :')

vibabu

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 14:26

Hij werd eerder toch al gevolgd in de hoop dat hij de politie naar Anne zou brengen? Omdat het aannemelijk was dat als hij haar ergens zou houden hij daar vaker zou gaan kijken oid? Ik weet het niet hoor hoe zo iemand denkt maar dat is mij bijgebleven dat ze daarom afgewacht hebben.

Aan de andere kant... dan zou hij ook wel in de tijd dat hij in de gaten gehouden werd er heen zijn gegaan. Ach ik weet het ook niet. Snap heel de gedachtegang niet van iemand die het leuk vindt om een ander te pijnigen. ;(

Taffje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 14:44

Ze zullen meer moeten hebben dan vermoedens om een verlenging voor elkaar te krijgen, wat hij in het verleden heeft gedaan doet niet ter zake in deze.

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 14:53

vibabu schreef:
Hij werd eerder toch al gevolgd in de hoop dat hij de politie naar Anne zou brengen? Omdat het aannemelijk was dat als hij haar ergens zou houden hij daar vaker zou gaan kijken oid? Ik weet het niet hoor hoe zo iemand denkt maar dat is mij bijgebleven dat ze daarom afgewacht hebben.

Aan de andere kant... dan zou hij ook wel in de tijd dat hij in de gaten gehouden werd er heen zijn gegaan. Ach ik weet het ook niet. Snap heel de gedachtegang niet van iemand die het leuk vindt om een ander te pijnigen. ;(

Ze is al lang dood. Waarom zou iemand die dat op zijn geweten heeft er nog naartoe gaan?

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 14:56

Koper schreef:
vibabu schreef:

Ze is al lang dood. Waarom zou iemand die dat op zijn geweten heeft er nog naartoe gaan?

Was jij niet degene die om het hardst riep dat er niet gespeculeerd mocht worden?

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 14:59

Ik speculeer niet.

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 15:00

Koper schreef:
Ik speculeer niet.

Heb je een bron dan waar in staat dat ze allang dood is?

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 15:01

Oh je weet het zeker?
Is dat niet dader informatie?

Saintelette

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 15:04

Kwam deze net tegen op twitter in het kader van wereldmeisjesdag

Afbeelding

Tyrzavm

Zolang ze niet wordt gevonden kan je daar niks over zeggen , koper .

Xyris

Er zijn zieke geesten die het inderdaad niet kunnen laten om terug te keren naar hun slachtoffer, tot ver voorbij het punt dat ze nog seksuele handelingen kunnen uitoefenen.

Saintelette

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 15:14

Zoekgebied wordt verder uitgebreid richting Zeewolde. (Dacht gelezen te hebben dat de verdachte hier vandaan kwam).
Afbeelding

Coloured

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 15:17

Koper schreef:
Ik speculeer niet.

?

Mies

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 15:17

Daks schreef:
Ik vraag mij momenteel wel gewoon af of ze aanwijzingen hebben dat ze ineens in pijnenburg bos gaan zoeken.

Het is ineens en "nieuw" gebied.

Begrijp mij niet verkeerd het is goed dat ze nieuwe dingen doen maar ik ben dan nieuwsgierig waarom.

Als je kijkt waar haar laatste telefoon signaal was, dan was dat in het gebied van Pijnenburg. Ik vroeg me daarom al af waarom ze daar niet eerder gingen zoeken.

Gwenvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 15:18

Vraag me af of ze die auto via camera's kunnen traceren en zo de route die hij heeft gereden kunnen uitstippelen.