De term gutmensch wordt nu nou eenmaal NU gebruikt, ze gebruiken het zelf nl ook heel erg graag

om zich te onderscheiden dat ze zelf nl wel zo goed zijn, zo fair, zo eerlijk zo sociaal...en vinden dat heel Afrika en de Balkan hier rustig naar toe mag komen om het net zo goed te hebben, want het zijn mensen en hebben net zo veel rechten als iedereen...
Dat Moslims uit conservatieve landen toch wel heel anders zijn gewend met bv een grondwet art. 1 hier in het vrije Westen, en dan hebben we het over de Nederlandse grondwet!, is een dingetje waar dan graag even aan voorbij gegaan wordt, want dat is te moeilijk....gewoon simpel, vertwlen in Arabisch, uitdelen en het probleem is opgelost..
Dat Sharia iets, waar zij gewend mee zijn te leven iets is wat wij verboden hebben, een hele houvast is wat wegvalt, immer je bent Moslim niet alleen op zondag, maar 24 uur per dag en de Islam stelt leef, denk en voelregels voor die niet stroken met met het leven in het vrije goddeloze Westen, daar gaan we even aan voorbij...niet belangrijk.
Ga ik het moderne Turkije even kijken en tellen hoeveel hoofddoeken je ziet....heel goed kijken, zal je nl erg gaan tegenvallen...waarom moet dat hier dan??? Ze zjn toch zo modern? Zwaar opgemaakt, hoog opgeleid? Moderne liberale Moslim? Volledig armen en benen bedekt, half gelaat om niet verleidelijk te zojn ondanks een dikke laag makeup? Mannen in de ogen kijkende, grapjes met kleine verleidingetjes erin? Danis het de statement, ik ben anders, ik ben Moslim, en jij? Wat ben jij????
Kijk, en dan is er weer discussie, WAARom je zo rascistisch

Denkt? Zij discussieren niet met elkaar dat zij niet dergelijke statements hoeven te maken maar gewoon een goed moslim mogen zijn zonder al die poespas, want in het geboorteland is dat al jaren voorbij....
Net zo als hier de grefo's nu op zondag ook buiten zijn, in de zon zitten, de kinderen buiten joelend aan het spelen zijn, was een aantal jaren ondenkbaar. Krnnelijk is daar nu ook een modernisering aan de gang, als ik korte rokjes zie waarmee ze niet fatsoenlijk op de fiets kunnen, interner, youtube, etc...
Er is meer dan alleen maar gutmensch willen zijn of bestempelt te worden als rascist of tokkie...de tokkie komt buiten en schreeuwt en doet.. Maar dan hebben we nog een middengroep en die denkt wat verder na, leest wat meer en ziet meer problemen die gaan komen...
Fanatisme is alleen maar groter geworden de laatste jaren...
Respect bijbrengen voor iets of iemand wat niet binnen je paplepel gepast heeft, leer je niet af, als je volgens onze gromdwet dat nl helemaal niet hoeft.
Je moet je nl eens afvragen waarom niet alleen de tokkies zich zo weren, maar dat er bv een heel land zoals Hongarije zich weert tegen conservatieve moslims...of is dat een tokkieland?
En ja ik ken de moslima's met hoofddoek, zogenaamd zo geintgreerd, nou respect voor Nederlandse vrouwen? Laat me niet lachen, alles hier vinden ze helemaal niks....
En ach die ene die jij kent zal wel weer helemaal tof zijn...
Was laatst een Syrische vrouw die al lang hier woont, Christen...die zei, Europa is van ons...jullie hebben geen idee wat je binnen haalt.
We gaan straks een Soennitische moskee krijgen waar minimaal 40.000 mensen in moeten passen, dan een Sjiitische moskee waar 20.000 mensen in moeten passen en wat er wordt verteld, hebben wij geen idee van..
De grondgedachte van de Islam, is 1 god en 1 geloof en daar gaan te veel mensen aan voorbij..
Natuurlijk komt er een grote groep welgestelden vanuit Syrie die allemaal naar de universiteit willen, maar dat is terzijde, dat zij banen willen is terzijde...het gaat om de inborst en daar mag terecht over nagedacht worden.....
Wacht ook eerst maar eens af wat IS van plan..