Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
RoosG schreef:Je slaat de spijker op z'n kop Vjesta, dat is precies hoe ik me voel. Vind het zo onwerkelijk en vreemd. De rest van de wereld lijkt door te gaan terwijl heel Nederland rouwt en in schok is. Ik keek vannacht op mijn twitter en vond het ineens zo grof dat mensen tweets posten van feestjes en festivals. Op dat moment dacht ik "Really? Denk je daar nu aan?" Maar voor hun gaat het leven door.
Ik ken niemand die in het vliegtuig zat, maar voel me vreselijk er door.
EllisL schreef:Geenstijl claimt dat er een uitgelekte passagierslijst is: http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/20 ... n_mh1.html
Vjestagirl schreef:EllisL schreef:Geenstijl claimt dat er een uitgelekte passagierslijst is: http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/20 ... n_mh1.html
Zou kunnen kloppen, ik heb die docente erop gevonden...
Claudia1993_ schreef:Ik zie ook 2 namen van collega's van mijn broer er op staan, dus denk dat die lijst wel klopt...
En dat gevoel van onwerkelijkheid heb ik ook, ja het leven gaat door, maar denk dat er niks mis mee is om er bij stil te staan hoe snel het leven ineens voorbij kan zijn.
_R_G_ schreef:Lienek schreef:Dit had ik niet willen weten... Kom er net achter dat iemand die ik ken op dit vliegtuig zat.. He bah.
En precies dit is dus zo verschrikkelijk. Respectloos dat dit zo geplaatst word![]()
Heel erg veel sterkte! Het moet verschrikkelijk voor je zijn om er op deze manier achter te komen.
_R_G_ schreef:Lienek schreef:Dit had ik niet willen weten... Kom er net achter dat iemand die ik ken op dit vliegtuig zat.. He bah.
En precies dit is dus zo verschrikkelijk. Respectloos dat dit zo geplaatst word![]()
Heel erg veel sterkte! Het moet verschrikkelijk voor je zijn om er op deze manier achter te komen.