Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Amanda schreef:Bericht is weer verdwenen van crisis.nl
dorothea schreef:Amanda schreef:Bericht is weer verdwenen van crisis.nl
Heb net het crisisnummer gebeld. Vraag: Strijen en Strijensas, mogen de paarden daar weer naar buiten? Mevrouw, liggen die plaatsen in de buurt van Dordrecht? Ehhhh...pardon??? Heeft lekker veel zin om een crisisnummer te bellen. Maar ze konden me geen antwoord geven, want het betreffende bericht was inmiddels alweer van de site verwijderd. Lekker duidelijk
Neej schreef:Nou, ik ga maar gewoon naar m'n stage zo.. Ik kan het niet verkopen om thuis te gaan zitten 'omdat er eventueel nog, heel misschien, iets in de lucht zit'
RhealLover schreef:Laatste nieuws omliggende bedrijven ontruimd ivm gezondheidsklachten
Heb net het crisisnummer gebeld. Vraag: Strijen en Strijensas, mogen de paarden daar weer naar buiten? Mevrouw, liggen die plaatsen in de buurt van Dordrecht? Ehhhh...pardon??? Heeft lekker veel zin om een crisisnummer te bellen. Maar ze konden me geen antwoord geven, want het betreffende bericht was inmiddels alweer van de site verwijderd. Lekker duidelijk
Citaat:Zijn er gevaarlijke stoffen vrijgekomen?
Rook bevat altijd gevaarlijke stoffen. De brandweer heeft vanaf woensdagmiddag gemeten of er schadelijke concentraties gevaarlijke stoffen in de lucht aanwezig waren. Er is gemeten naar stoffen die vrijkomen bij een reguliere brand en specifiek op stoffen die opgeslagen waren in Moerdijk. De meetresultaten hebben tot dusver geen gevaarlijke concentraties weergegeven.