Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Quellian schreef:Zoals je kunt zien... Sizzle reageert naar mij toe over keuzes maken, bladiebladiebla (al eerder, lees maar eens terug), zij probeert mij door de strot te duwen hoe het 'hoort' en jij kan niet anders dan daar respect voor hebben
Quellian schreef:Bloodymary schreef:??? Wat bedoel je daarmee?
Waar je uberhaupt je neus in steektJij verwacht hier van de thuisblijfmoeders dat ze zich gaan verantwoorden tegenover jou?
Quellian schreef:Zoals je kunt zien... Sizzle reageert naar mij toe over keuzes maken, bladiebladiebla (al eerder, lees maar eens terug), zij probeert mij door de strot te duwen hoe het 'hoort' en jij kan niet anders dan daar respect voor hebben
Bloodymary schreef:Ik had het eigenlijk over de voorbeelden die hier voor genoemd worden en dat ging niet over kinderen. Er werd zelfs genoemd het sturen van een wenskaart..... En begrijp me goed, ik gun het iedereen en ieder mag zijn leven indelen hoe die wil. Maar doe niet alsof je het zwaar hebt.
En kom ook niet zeuren als je straks niet genoeg alimentatie krijgt.
MamboBeach schreef:HC, niet iedereen kan tegen de hormonen om nog maar niet van de schade te spreken.
Blue_Eyes schreef:Dat kan, ik had het eigenlijk over voordat ze 4 zijn, want dat vond ik toch wel de heftigste jaren.
Bloodymary schreef:Ehhh... dat wordt gevraagd hier. Iemand heeft een stelling geponeerd en vraagt hier ieders mening over. Ik geef deze en meng me in de discussie van dit forum.
Huertecilla schreef:MamboBeach schreef:HC, niet iedereen kan tegen de hormonen om nog maar niet van de schade te spreken.
Had ik het over de pil dan? Nee: er zijn meer mogelijkheden.
Verder is er ook terugdraaien achteraf.
Waar een wil is, is een weg.
Dat is ook omgekeerd en er zijn veel verborgen agendas verpakt met rotsmoezen.
De mannenpil zou een goede zaak zijn. Baas over eigen sperma. Stuk gelijkheid.
Dat is trouwens ook anders op te lossen ja, doch dat is niet zo tijdelijk, maar een oplossing.
Been there, done that, prima keuze.
Off topic echter.
MamboBeach schreef:Ik eigenlijk ook, want dat vind ik ook de meest heftige jaren waarin opvoeden heel belangrijk is. Als ze 4 zijn of ouder wordt het wat makkelijker, komen er ook wel eens dingen van school bij kijken maar dat vind ik nog te doen.
Huertecilla schreef:MamboBeach schreef:Ik eigenlijk ook, want dat vind ik ook de meest heftige jaren waarin opvoeden heel belangrijk is. Als ze 4 zijn of ouder wordt het wat makkelijker, komen er ook wel eens dingen van school bij kijken maar dat vind ik nog te doen.
Sorry hoor maar ik vind dit echt te erg voor woorden.
´Nog te doen´ .....
Ik vind dat jij je diep moet schamen. Kinderen zijn een enórm geschenk. Vrouwen heben een enorm voorrecht dat zíj kinderen kunnen maken.
Als je dat zo´n opgave vindt, begin er dan niet aan. Je bent baas over eigen buik en de rest is een rotsmoes.
Niet tevreden? Doe er wat aan. Wel? Zeur dan niet maar geniet.
Mijn patner zou dit niet moeten wágen dat klagen. Kan ze gelíjk de beizen pakken en ons knulletje blijft bij mij. Geniet van wat je hebt of rot op. Graag of niet.
Jij schrijft ook keer op keer over dat zwanger raken dat dit uit de lucht komt vallen. Dat is onzin. Verder kan je ook je kind opgeven voor adoptie als het je zo tegenvalt.
ZEUR NIET; GENIET, of DOE er wat aan!
Bloodymary schreef:Wat raar dat je dit zo zegt? Heb ik je heel erg gekwetst of geraakt ergens mee, ik snap deze uitval niet?
MamboBeach schreef:Houd je die spiegel zelf wel eens voor?
Huertecilla schreef:Sorry hoor maar ik vind dit echt te erg voor woorden.
´Nog te doen´ .....
Ik vind dat jij je diep moet schamen. Kinderen zijn een enórm geschenk. Vrouwen heben een enorm voorrecht dat zíj kinderen kunnen maken.
Als je dat zo´n opgave vindt, begin er dan niet aan. Je bent baas over eigen buik en de rest is een rotsmoes.
Mijn patner zou dit niet moeten wágen dat klagen. Kan ze gelíjk de beizen pakken en ons knulletje blijft bij mij. Geniet van wat je hebt of rot op. Graag of niet.
Jij schrijft ook keer op keer over dat zwanger raken dat dit uit de lucht komt vallen. Dat is onzin. Verder kan je ook je kind opgeven voor adoptie als het je zo tegenvalt.
Quellian schreef:HC, ook eens bedacht dat sommigen niet streven naar gelijkwaardigheid? Niet iedereen gaat mee in het opgelegde feminisme.
Oh en je vrouw is zeker degene die 's nachts haar bed uit kan om het kind te verzorgen? Erg bijzonder dat jij geen mindere kanten ziet aan kinderen, dan heb je toch echt de verkeerde bril op.
Ayasha schreef:Huertecilla schreef:Sorry hoor maar ik vind dit echt te erg voor woorden.
´Nog te doen´ .....
No offence HC, maar ik geloof dat ze een hoop stenen (rotsen?) hebben waar jij woont.
Nu weet ik niet hoeveel mensen je in je omgeving hebt, maar ik hoor in mijn omgeving regelmatig dat men alle moeite van de wereld moet doen om zo'n kleine op de wereld te zetten. Dat komt echt niet voor iedereen uit de lucht gevallen. Dat jij het toevallig goed getroffen hebt betekent niet dat het voor een ander ook zo gaat. Het zou je staan als je je eens buiten je eigen kadertje begaf.