Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
randalinpony schreef:Waar geef ik een excuus, waar bagatelliseer ik het probleem? Ik geef helemaal geen indicatie van de grootte van de groep Marokkaanse crimineeltjes.
Ik plaats dingen in een breder kader.
Wat zijn jouw oplossingen, die lees ik nergens. Of denk jij dat moskeeen verbieden de oplossing is?
janesmith schreef:Teddy, je haalt precies aan waar hem de kneep zit. Als je ergens komt, pas je je aan. Die Marokkanen komen hier en willen dat wij zich aan hen aanpassen. En wat doet de PVDA en GL? Die zeggen in woord en daad dat dat inderdaad zo is. Wij Nederlanders moeten ons aanpassen aan hen, omdat wij nu eenmaal de verstandigste moeten zijn. Mooi niet! En dat laten we blijken door een stem uit te brengen op een partij die ons het gevoel geeft ook Mooi Niet te zeggen.
Teddy321 schreef:janesmith schreef:Teddy, je haalt precies aan waar hem de kneep zit. Als je ergens komt, pas je je aan. Die Marokkanen komen hier en willen dat wij zich aan hen aanpassen. En wat doet de PVDA en GL? Die zeggen in woord en daad dat dat inderdaad zo is. Wij Nederlanders moeten ons aanpassen aan hen, omdat wij nu eenmaal de verstandigste moeten zijn. Mooi niet! En dat laten we blijken door een stem uit te brengen op een partij die ons het gevoel geeft ook Mooi Niet te zeggen.
Het overgrote deel past zich wel aan!
En bij alles wat zich niet aanpast, zijn niet alleen moslims. Ik woon in een gebied met veeeeeeeel Polen. Zijn veel dronken waardoor ze overlast veroorzaken!! Zijn erg agressief en passen zich totaal niet aan! Waarom hoor ik dar niemand over? Omdat de godsdienst hetzelfde is?
CtjeLief schreef:Citaat:En zouden die andere buitenlanders echt geen last van racisme hebben? Vraagje.
Die hebben er ook last van. Racisme komt binnen iedere bevolkingsgroep voor..
janesmith schreef:Teddy, je haalt precies aan waar hem de kneep zit. Als je ergens komt, pas je je aan. Die Marokkanen komen hier en willen dat wij zich aan hen aanpassen. En wat doet de PVDA en GL? Die zeggen in woord en daad dat dat inderdaad zo is. Wij Nederlanders moeten ons aanpassen aan hen, omdat wij nu eenmaal de verstandigste moeten zijn. Mooi niet! En dat laten we blijken door een stem uit te brengen op een partij die ons het gevoel geeft ook Mooi Niet te zeggen.
randalinpony schreef:Omdat Marokkanen die overlast veroorzaken meestal Nederlanders zijn?
randalinpony schreef:Dus pak die raddraaiers aan en laat de rest met rust.
Teddy321 schreef:janesmith schreef:Teddy, je haalt precies aan waar hem de kneep zit. Als je ergens komt, pas je je aan. Die Marokkanen komen hier en willen dat wij zich aan hen aanpassen. En wat doet de PVDA en GL? Die zeggen in woord en daad dat dat inderdaad zo is. Wij Nederlanders moeten ons aanpassen aan hen, omdat wij nu eenmaal de verstandigste moeten zijn. Mooi niet! En dat laten we blijken door een stem uit te brengen op een partij die ons het gevoel geeft ook Mooi Niet te zeggen.
En daarmee haal jij aan, dat je dus wel alleen maar PVV stemt vanwege de islamitisering!!
Iets wat je tot nu aan toe steeds hebt ontkend.
Cin_penotti schreef:Zet je de lijstjes ook ff hier die de allochtonen uitvreten? Kijk je wel is opsporing verzocht??
janesmith schreef:Die vanwege hun dubbele paspoort zo naar Marokko gestuurd kunnen worden. Geen enkel probleem. Hoeft alleen de wet iets voor aangescherpt te worden. En daar zijn nou precies de PVV en VVD samen voor nodig. Reken maar dat ze inbinden als er hele groepen op de boot gezet worden. Dat gaat een zalvende werking hebben waar geen knuffelen of theedrinken tegenop kan.
janesmith schreef:randalinpony schreef:Dus pak die raddraaiers aan en laat de rest met rust.
Dat is toch ook de bedoeling!
Teddy321 schreef:Ik heb een paar jaar uitzettingsvluchten gedaan voor m'n baas. Hele ladingen werden uitgezet naar Cassablanca!! Zeker rond het einde van het jaar. Alles werd op kosten van de Nederlandse belastingbetaler naar Marokko gevlogen! Eind januari waren ze allemaal weer terug volgens de KMAR. Erger nog, tijdens het instappen van de terugvlucht zeiden de KMAR heren al: die hebben we vorige week gebracht en die 3 weken geleden, enz, enz.
janesmith schreef:Cin_penotti schreef:Zet je de lijstjes ook ff hier die de allochtonen uitvreten? Kijk je wel is opsporing verzocht??
Precies.
Hier de lijst met meest gezochte criminelen in Nederland
Tel de nationaliteiten maar, kun je lachen. Of eigenlijk huilen.
Daphna schreef:Nee, alleen de lastige. Hoe vaak moet dat nog gezegd worden voor iemand het wil horen?Alle Marokkanen hebben een dubbel paspoort. Marokaanse identiteit kan je niet opgeven. We zetten ze dus allemaal op de boot.
randalinpony schreef:De bedoeling? Ik ben geen raddraaier, maar ben wel onderdeel van de aanpak, en zou me heel erg opgejaagd voelen, als de PVV zijn beleid gaat uitvoeren. Ik ben allochtoon, en dus een nachtmerrie, aldus Wilders. Ik mag mijn boek niet meer lezen. Ik draag danwel geen hoofddoek, hoewel ik dat graag wil, maar die 1000 euro tax kan ik niet betalen, met mijn studenten budget.