Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Gesuggereerd wordt dat door het drugsgebruik Stephany zonder tegenstribbelen met Joran naar de hotelkamer is vertrokken.
Heino schreef:En eerst wist ze nog niet wie hij was???
Zonnetje81 schreef:Ja net of hij haar naar binnen heeft gelokt/getrokken....wat een onzin!
Nikka schreef:Zonnetje81 schreef:Ja net of hij haar naar binnen heeft gelokt/getrokken....wat een onzin!
Weliswaar niet de meest betrouwbare krant, maar de Telegraaf meldt dat er een rapedrug is gevonden in haar auto. Mocht dat waar zijn en ze heeft dit geslikt, dan kan ze een stuk meegaander zijn geworden hierdoor.
xTamara schreef:Nikka schreef:
Weliswaar niet de meest betrouwbare krant, maar de Telegraaf meldt dat er een rapedrug is gevonden in haar auto. Mocht dat waar zijn en ze heeft dit geslikt, dan kan ze een stuk meegaander zijn geworden hierdoor.
Zou kunnen inderdaad.. Maar dan is ze niet gedwongen.. Ze is vrijwillig meegegaan..
xTamara schreef:Nikka schreef:
Zou kunnen inderdaad.. Maar dan is ze niet gedwongen.. Ze is vrijwillig meegegaan..
Dus iemand die verkracht is onder invloed van Rohynol, heeft vrijwillige sex gehad?
sarabande schreef:xTamara schreef:Klopt.. Maar je moet toch wat? Je kan niet bewijzen dat het niet is zoals hij heeft gezegd..
Nee vandaar dat er onderzoek gedaan wordt, want Joran past zijn verhaal voortdurend aan.
laura1987 schreef:Dat vind ik echt belachelijk!!!!
Tuurlijk hebben die mensen ook hun behoeftes, maar ze zitten daar niet voor niks....
breezy302 schreef:laura1987 schreef:Dat vind ik echt belachelijk!!!!
Tuurlijk hebben die mensen ook hun behoeftes, maar ze zitten daar niet voor niks....
er wordt hier gedaan alsof dat heel makkelijk is maar dat is het niet hoor. Mijn eigen vriend heeft ooit vast gezeten ( en nee hij wilde geen hoertje maar bij binnenkomst krijg je de regels en daar stond dit ook op). Voor een prutsmuts moet je een straf van minstens 10 jaar hebben en moet je minstens al 3 jaar vastzitten en dan mag er 1x per 6 maanden een prutsmuts komen. Op eigen kosten natuurlijk.