Dat voegt niets toe aan wat je nu net schrijft.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
windhond schreef:Ik vind het onbegrijpelijk dat een (politieke) moord begrijpelijk wordt gevonden. Mag ik?
windhond schreef:Ik vind het onbegrijpelijk dat een moord begrijpelijk wordt gevonden. Mag ik?
gohya schreef:"Toekie"
Jawel, maar ik heb het dan weer over het plan om criminele allochtonen met dubbel paspoort het land uit te gooien.
Geloof me nou die plannen kunnen nooit uitgevoerd worden.
PVV bepaald niet alles alleen,de andere moeten ook akkoord gaan.Veel plannen komen er niet door,als de goede er maar door komen,die ik eerder al noemde.[oudere zorg,dieren,enz].
sarabande schreef:windhond schreef:Ik vind het onbegrijpelijk dat een moord begrijpelijk wordt gevonden. Mag ik?
Ik begrijp niet dat Geert zijn onzin zo nodig in Engeland moest gaan verkondigen. Wanneer hij een beetje op de hoogte zou zijn moest hij weten dat de moslim terroristen, die hier nauwelijks zijn maar daar met veel meer en goed georganiseerd, een grote bedreiging voor hem vormen. En daar helpen geen bewakers tegen als die echt iets willen.
Ook de manier waarop hij weer opruiende anti Islam taal uitslaat over zijn nieuwe Fitna, klinkt alsof hij echt levensmoe is.
Ik vind het verbazingwekkend dat hij er nog is eigenlijk en vraag me echt af wanneer de maat vol is en men zijn beledigingen niet meer pikt.
Ik vind ook dat tot op dit moment die hele bevolkingsgroep een bewonderenswaardige houding heeft.
windhond schreef:Wanneer ik rustig mijn hond aan het uitlaten ben en er komt een Marokkaan op een scooter aan die me voor alles met kanker uitscheldt dan is het niet Wilders die haat zaait maar die Marokkan zelf. En geloof me het is me al een paar x overkomen.
Toekie schreef:gohya schreef:"Toekie"
Jawel, maar ik heb het dan weer over het plan om criminele allochtonen met dubbel paspoort het land uit te gooien.
Geloof me nou die plannen kunnen nooit uitgevoerd worden.
PVV bepaald niet alles alleen,de andere moeten ook akkoord gaan.Veel plannen komen er niet door,als de goede er maar door komen,die ik eerder al noemde.[oudere zorg,dieren,enz].
Gohya, eerlijk gezegd begrijp ik steeds minder van je.
Je bent het eens met veel punten van Wilders maar nu zeg je ineens over de punten waar ik bijvoorbeeld erg over val, dat hem dat toch niet gaat lukken. Terwijl juist dát de punten zijn waar Wilders groot mee is geworden en nog steeds groeit. Het gaat er toch vooral ook omdat hij het wél zo wil, en dat hij het daarom overal verkondigt. Dat kun je als pvv aanhanger toch niet simpel wegwuiven met ''aah hij fokt de boel maar wat op en dat lukt 'm toch niet?''
Dierenwelzijn, ouderenzorg, etc. heeft bijvoorbeeld SP hoog op het programma staan. Wilders heeft het 'niet-westerse allochtonen beleid' hoog staan, daar liggen zijn prioriteiten. Dat is toch overduidelijk? Ik bedoel, als je een film als Fitna maakt en het in tijden van crisis gaat hebben over een hoofddoekjesverbod??
gohya schreef:Dat bedoel ik nou met slim zijn,zo trekt hij vele kiezers naar zich toe.Veel mensen willen dit wél horen.
De SP heeft idd. ook hele goede punten,maar ik geloof niet in ze.
Omdat ze voorheen ook de goede punten belofte's niet konden waar maken.
Ik zeg ook niet dat de PVV het wél waar kan maken,maar wie weet?miss kunnen hun het wel.
Dan heb ik het over de goede punten die ik noemde he.
Daarom maak ik me er niet druk over en zie wilders niet als gevaar.Wie dat wel ziet begrijpt zijn plan niet helemaal denk ik.PVV roept punten op die heel veel mensen willen horen,vandaar ook zoveel meer kiezers op hem.Ze zien het anders dan ik denk ik,maar daar komen ze zelf wel achter.
Andere partijen hebben ook goede punten maar de PVV nét iets meer voor mij.
En de "film" Fitna?das geen film,dat is een docu voor mij,absoluut geen film.
Toen die uit moest komen was nederland ook in rep en roer en bang.
En wat gebeurde er?helemaal nix,dat is afgelopen met een sisser.
Vele zijn te snel bang voor iets wat er helemaal niet hoeft te komen,echt niet.
windhond schreef:Ja en nu moet ik zuchten. Ik geef maar een voorbeeld. Het is een beeld dat veel mensen in de randstad hebben.
Sarabande ik denk dat jij of je onderschrift eens weg moet halen of er eens goed over na moet denken.
gohya schreef:Dat bedoel ik nou met slim zijn,zo trekt hij vele kiezers naar zich toe.Veel mensen willen dit wél horen.
gohya schreef:De SP heeft idd. ook hele goede punten,maar ik geloof niet in ze.
Omdat ze voorheen ook de goede punten belofte's niet konden waar maken.
gohya schreef:En de "film" Fitna?das geen film,dat is een docu voor mij,absoluut geen film.
Toen die uit moest komen was nederland ook in rep en roer en bang.
En wat gebeurde er?helemaal nix,dat is afgelopen met een sisser.
gohya schreef:Vele zijn te snel bang voor iets wat er helemaal niet hoeft te komen,echt niet.
gohya schreef:Toen die uit moest komen was nederland ook in rep en roer en bang.
windhond schreef:Er zijn nu eenmaal mensen die je mening niet delen maar dat schijnt je nogal te frustreren geloof ik.
Sammie schreef:gohya schreef:Toen die uit moest komen was nederland ook in rep en roer en bang.Dat was meer de media die het vuur aan het opstoken was. Vrijwel niemand in Nederland maalde erom, maar de media bleef er maar aandacht aan besteden, netzoals het bij elkaar en uit elkaar gaan van de toppers en het liedje dat naar het songfestival gaat. Haast niemand geeft er een zier om, maar het is wel continue voorpaginanieuws en waarom mag Joost weten
Toekie schreef:OMG, mensen echt even kijken dit. Ik kreeg het net van een vriend doorgestuurd.
Dit is zó genant, verschrikkelijk.http://nos.nl/video/143144-de-mos-pvv-s ... nt-gl.html
Dit soort debatten krijgen we dus als PVV aan de macht komt.