Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lies schreef:Hij dénkt dat hij christen is, dat is wat anders. Iemand die (zelf)moorden pleegt uit naam van een god is toch gewoon gek?
Ik kan ook groepen benoemen die ook dergelijke dingen gedaan hebben uit naam van god. 'People's Temple' bv, een sekte die een senator en de rest van zijn 'crew' heeft vermoord en daarna heeft de leider zijn ruim 900 volgelingen zelfmoord laten plegen. Knettergek lijkt me, heeft niets met christendom te maken, ook al vonden zij van wel.
faye schreef:Aan wie is het om te bepalen dat iets wel of niet met geloof te maken heeft? In mijn ogen gaat het, zoals jij ook in je voorbeeld aangeeft, om wat de dader's overtuiging was.
lies schreef:Tja, daar heb je een punt. Aan de andere kant, zal zoiemand wel veroordeeld worden door de rest van de gemeenschap (christenen in dit geval) al dan niet hardop en zullen zij zoals Mistic al aangeeft niet met zo iemand willen worden geassocieerd
lies schreef:Esperanza schreef:Jij ziet ze dus niet als moslims, ik dus wel. Ze doen het uit de naam van allah. Is dus moslim?!
Als een schizofreen beweert dat Jezus hem persoonlijk opdracht heeft gegeven een school met kindertjes op te blazen, zie je hem toch ook niet als christen, maar gewoon als een geestelijk zieke?
MISTRAL94 schreef:De beelden vanavond op het journaal liegen er niet om, Nederland go to hel of weg met nederland. Was overigens ook geen klein groepje mensen die dit riepen
Sundancer schreef:MISTRAL94 schreef:De beelden vanavond op het journaal liegen er niet om, Nederland go to hel of weg met nederland. Was overigens ook geen klein groepje mensen die dit riepen
Komt door die kl.ote media, ze maken enkele borden en geven ze aan de mensen daar of ze die ff omhoog willen halen.
Krijgen er beetje geld voor en de media houd de nederlanders voor de gek
katiavl schreef:Zou ah reclame dan niet meer opbrengenLijkt me nog wel een goede marketingtruc
Sundancer schreef:Ik denk als je de gemiddelde bewoner daar vraagt wie Geert Wilders is en waar Nederland ligt dat ze het niet eens weten.
Sundancer schreef:MISTRAL94 schreef:De beelden vanavond op het journaal liegen er niet om, Nederland go to hel of weg met nederland. Was overigens ook geen klein groepje mensen die dit riepen
Komt door die kl.ote media, ze maken enkele borden en geven ze aan de mensen daar of ze die ff omhoog willen halen.
Krijgen er beetje geld voor en de media houd de nederlanders voor de gek
faye schreef:whahahaha je moet wel een beetje oppassen met wat je zegt sundancer, niet iedereen begrijpt jouw humor
MISTRAL94 schreef:Sundancer schreef:Ik denk als je de gemiddelde bewoner daar vraagt wie Geert Wilders is en waar Nederland ligt dat ze het niet eens weten.
Je hoeft daar alleen maar Fitna te roepen