Teken de petitie, zeg NEE tegen het rookverbod in de horeca

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Air

Re: Teken de petitie, zeg NEE tegen het rookverbod in de horeca

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 23:51

Nou in mijn ogen kun je dat wel met elkaar vergelijken Nagelbijten / Gniffelen
Jij hebt toch last van hun en willen toch dat ze stiller zijn, zodat je er geen last meer van hebt?
Dan zou je ons toch echt moeten begrijpen Ja

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 23:51

Schimmelig schreef:
Ik kan best een serieuze discussie met Britty voeren, maar heb dan ook geen lange tenen... Tong uitsteken

Mistral, jij stiekeme wissert Clown

Wahahaha ja denk zal het wissen, de groene reactie zag ik pas nadat ik het geplaats had Haha!
Laatst bijgewerkt door MISTRAL94 op 09-10-07 23:53, in het totaal 1 keer bewerkt

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 23:52

katiavl schreef:
Vraag me af, waarom ik altijd opduik, in niets zeggende zinnetjes. Mischien moet ik euro per keer rekenen, onder het moto help katia naar amerika Tong uitsteken

Vraag me dan af, wij jij ziet als boosdoener wanneer mensen sterven door passief roken?

Daar komt maar geen antwoord op he? Wie zwijgt stemt toe? Misschien toch een kern van waarheid in wat de niet rokers daarover zeggen?!

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 23:53

He Chiqa, ben jij IRL een man? Haha! Want ik hoorde straks bij Coen en Sander op Radio 3 een discussie (of eigenlijk niet, de tegenpartij was niet thuis Clown ) met die betuttelingspartij.
Nou ik zweer het je: ik hoorde Chiqa praten daar Haha! ben er speciaal voor in de auto blijven zitten (motor afgezet Knipoog ) Haha!

Heb niet helemaal bijgelezen hoor, zullen wel geen spannende ontwikkelingen geweest zijn verder he?

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 23:55

IKbenEllen schreef:
He Chiqa, ben jij IRL een man? Haha! Want ik hoorde straks bij Coen en Sander op Radio 3 een discussie (of eigenlijk niet, de tegenpartij was niet thuis Clown ) met die betuttelingspartij.
Nou ik zweer het je: ik hoorde Chiqa praten daar Haha! ben er speciaal voor in de auto blijven zitten (motor afgezet Knipoog ) Haha!

Heb niet helemaal bijgelezen hoor, zullen wel geen spannende ontwikkelingen geweest zijn verder he?

Je mist wel degelijk wat hoor Haha!

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 23:55

Idd. je mist wat Huilen van het lachen

Britty

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 23:56

Kan wel zijn, maar ik duikel van Mistral toch ook geen topic op om hier de spot mee te drijven? En heb s terug gekeken: geloof niet dat het zo verschrikkelijk was. reacties van het niet-rokers front tegen de enige 2 rokers die hier actief waren vanavond waren ook niet bepaald mild. Wie de bal kaatst....

Berichtjes wissen is dan weer een beetje flauw

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 23:58

Britty schreef:
Kan wel zijn, maar ik duikel van Mistral toch ook geen topic op om hier de spot mee te drijven? En heb s terug gekeken: geloof niet dat het zo verschrikkelijk was. reacties van het niet-rokers front tegen de enige 2 rokers die hier actief waren vanavond waren ook niet bepaald mild. Wie de bal kaatst....

Nee er komt een verzoek van een mod om hier mee te stoppen moet je vooral doorgaan Knipoog

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 23:59

Britty schreef:

Mwah als jij alles overdreven vind en het onzin vind dat niet rokers geen trek hebben in verkankerde longen...

Britty

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 00:04

MISTRAL94 schreef:
katiavl schreef:
Vraag me af, waarom ik altijd opduik, in niets zeggende zinnetjes. Mischien moet ik euro per keer rekenen, onder het moto help katia naar amerika Tong uitsteken

Vraag me dan af, wij jij ziet als boosdoener wanneer mensen sterven door passief roken?

Daar komt maar geen antwoord op he? Wie zwijgt stemt toe? Misschien toch een kern van waarheid in wat de niet rokers daarover zeggen?!

Ik stem zeker niet toe, kan me niet heugen dat ik dat geschreven heb. Dat ze in Belgie schermen met kreten als moord en dood door schuld prima, maar mij gaat dat te ver.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 00:06

tamorka schreef:
AFgezien van gezondheid, je zit gewoon ongegeneerd te stinken in de nabijheid van andere mensen, als je rookt. Het is net zo iets als scheten laten.

ik heb nog nooit in mijn leven zo oenige vergelijking gelezen Koe
er zijn zat mensen die stinken die niet roken! waar halen hun dan het recht vandaan om mij misselijk te maken?
ik rook maar heb nog nooit iemand horen zeggen dat ik stink en nu heb ik toch behoorlijk eerlijke vrienden waarvan een aantal die niet roken!

tamorka schreef:
Luitjes, ik ga slapen en ik ga mijn rookvrije kleren ophangen op een stoel en ze morgen weer fris aantrekken! Mijn hoofd zonder rook zal zich vervullen met mooie dromen over rookvrije gelegenheden waar mensen veel plezier kunnen beleven met elkaar. Wel te rusten he! Knipoog

ja en als ik ga slapen gaan mijn rokerige kledingstukken in de was en trek ik de volgende dag schone aan en is mijn slaapkamer ook rookvrij en heb ik net zulke mooie dromen aangezien de rook in mijn longen zit en niet in mijn hersenen en droom ik van een zeikvrije wereld waar mensen niet zo kinderachtig doen en elkaar nog respecteren

ik lees alle pagina's even bij en kan alleen maar denken: zielig zielig en nog eens zielig...de discussie is oneindig en het respect naar elkaar ver te zoeken.....en dat verwacht dan respect terug Verward ik begin de mijnes hier langzaam te verliezen....
ik toon altijd respect naar mensen die last van mij zouden hebben,maar door mensen zoals hier ga ik er bijna overheen om zeer dwars te raken!

en ja hoor ...ik ben een moordenaar....net als duizenden anderen
nou geef me maar aan en kom me maar halen
ben benieuwd of je me achter de tralies krijgt Haha!

en ja 1 euro voor een pakkie kan! wel eens in turkije of zo geweest? shag = shag
en waarom willen jullie het zo graag weten?? wou je ook gaan roken dan ? Clown
als peuken je ergste ergenis zijn gaat die informatie je ook niks aan Vork

en ja na dit bericht krijg ik weer vele negatieve reacties....whatever...zoals ik al zei..de discussie is toch al eindeloos omdat het respect is verdwenen.....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 00:07

IKbenEllen schreef:
Nou ik zweer het je: ik hoorde Chiqa praten daar ben er speciaal voor in de auto blijven zitten (motor afgezet )

Wat "koddig" dat je helemaal speciaal naar mij heb zitten luisteren in de auto,
dat ik nog zoveel indruk op je heb gemaakt dat je de moeite neemt om naar iets te luisteren waar ik geen weet van heb. *LOL*

Edit; nee ik ben nog steeds geen man.
(Zou het wel willen zijn maar dat is een hele andere discussie Knipoog)

Britty

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 00:09

Op mijn post dat het een oplossing zou zijn om het aan de horeca-eigenaren zelf over te laten (roken/niet roken) wordt bitter weinig reactie gegeven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 00:10

naadje24 schreef:
en ja 1 euro voor een pakkie kan! wel eens in turkije of zo geweest? shag = shag
en waarom willen jullie het zo graag weten?? wou je ook gaan roken dan ? Clown
als peuken je ergste ergenis zijn gaat die informatie je ook niks aan Vork

Zo ben ik zelf ook ooit begonnen......Informeren naar de prijzen. Tong uitsteken

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 00:10

ach ja en dan zeggen ze dat rokers dommer zijn hahahahaha
nou wel gek dan dat ik het idee om even in je profiel te kijken al veel eerder had geopperd voordat ik een domme vraag zou stellen ROFL

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 00:11

Britty schreef:
Op mijn post dat het een oplossing zou zijn om het aan de horeca-eigenaren zelf over te laten (roken/niet roken) wordt bitter weinig reactie gegeven.

Nee daar kun je ook niets mee, dan blijven de mensen roken en dat is nou net wat de overheid niet wil Clown

Ojajoh

Britty schreef:

nou, een heel goed idee!! zo heeft een horeca eigenaar het zelf in de hand....ik ben het er mee eens iig en kan zo ook mijn keuzes erin maken net als vele met mij

IKbenEllen

Chiqa schreef:
Wat "koddig" dat je helemaal speciaal naar mij heb zitten luisteren in de auto,
dat ik nog zoveel indruk op je heb gemaakt dat je de moeite neemt om naar iets te luisteren waar ik geen weet van heb. *LOL*

"indruk" is niet per definitie positief he Knipoog moest wel erg lachen.
Het is vast terug te vinden op de website van Coen en Sander Knipoog

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 00:12

MISTRAL94 schreef:
Britty schreef:

Nee daar kun je ook niets mee, dan blijven de mensen roken en dat is nou net wat de overheid niet wil Clown

de overheid kan zoveel willen,maar als ik niet wil stoppen dan stop ik niet...ik vind mijn wegen wel....
dan wel niet thuis of ergens anders waar het wel gewoon kan..

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 00:13

naadje24 schreef:
ach ja en dan zeggen ze dat rokers dommer zijn hahahahaha
nou wel gek dan dat ik het idee om even in je profiel te kijken al veel eerder had geopperd voordat ik een domme vraag zou stellen ROFL

Goed teruggelezen zeg Knipoog

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 00:14

Mij hoor je niet zeggen dat je moet stoppen maar rookvrije openbare ruimtes vind ik (en vele met mij) een verademing Knipoog

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 00:15

Britty schreef:

Die heb ik dan over het hoofd gezien! Haha!

Ik denk dat het zo erg onoverzichtelijk wordt en de consument niet goed weet waar hij/zij aan toe is. De ene kroeg rookvrij, de ander niet, weer een ander heeft een aparte ruimte. Feit is ook dat je rekening moet houden met je personeel, willen zij wel serveren in een ruimte waar er gerookt wordt en krijgt dat personeel dan extra betaald omdat zij dit werk doen (gevarentoeslag Tong uitsteken )? Etc, etc.
Mijn vriend is overigens horeca eigenaar (café restaurant) en als het aan hem ligt is zijn tent morgen rookvrij, no kidding.
Rokers moeten eten en drinken, of ze nu mogen roken of niet.

Britty

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 00:16

Hoezo kun je daar niks mee Mistral? Er zouden rokers en niet rokers cafe's kunnen zijn. Kan jij gezellig in de niet rokers zitten in ik bij de rokers. Heb je er ook geen last van. En niet meer roken in openbare ruimtes, prima.....maar dan wordt denk ik 80% van de horeca gelegenheden een prive-club....niets openbaars meer aan....dus roken maar....

Volgens mij is er aangegeven dat we ermee moesten kappen om op elkaar te zitten kiften.

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 00:17

Net of ze dna zoveel verdienen aan die mensen als ze een prive club hebben Verward

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 00:17

MISTRAL94 schreef:
Mij hoor je niet zeggen dat je moet stoppen maar rookvrije openbare ruimtes vind ik (en vele met mij) een verademing Knipoog

Sjuust! Op het terras vind ik overdreven, kom ik zo jullie een beetje tegemoet of ben ik nog te hysterisch om volgens de Partij der Betutteling te spreken Knipoog