Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sclimpre schreef:Bedoel je dan dat ze hem voorzichtiger hadden moeten behandelen omdat hij mogelijks een hartprobleem en hoge bloeddruk had?
Of dat het zijn eigen schuld is omdat hij drugs gebruikt had?
Magrathea schreef:En hoe zie je precies dat iemand aan pijnstillers zit aan de buitenkant?
mysa schreef:En dus knijp je hem negen minuten de adem af.....
enzino schreef:Sclimpre schreef:Bedoel je dan dat ze hem voorzichtiger hadden moeten behandelen omdat hij mogelijks een hartprobleem en hoge bloeddruk had?
Of dat het zijn eigen schuld is omdat hij drugs gebruikt had?
Als dit de enige twee mogelijkheden zijn dan ga ik voor antwoord C.
Dinopino schreef:ik moest even aanwezig zijn omdat nu alle mensen verontwaardigd zijn omdat er een hond is mishandelt door de politie. En dus is de politie gewoon slecht. Nou ik ken meer andere verhalen dat de politie juist dieren red. Maar de krant mag oordelen en neerzetten de agenten kunnen zich niet verdedigen.
Magrathea schreef:Het erge is, als we er geen beelden van hadden was dit waarschijnlijk wel een goede reden geweest om te twijfelen aan het verhaal voor velen
Karl66 schreef:De eindconclusie van het autopsierapport was vrij duidelijk, er staat namelijk gewoon in dat de doodsoorzaak moord door verstikking is. Als je delen van een autopsierapport deelt, dan is het nogal bijzonder als zoiets belangrijks weggelaten wordt...
LadyMadonna schreef:Gemeente Amsterdam: 18.000 demonstranten welkom in Nelson Mandelapark https://www.nu.nl/binnenland/6056983/ge ... apark.html (via @NUnl)
mysa schreef:Sensationele kop en suggestieve verslaglegging van nu.nl
Kijk even verder.