Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarcoBorsato schreef:Ja weet je, misbruik is misbruik voor mij. Een beetje verkrachten of een beetje aanranden kan niet. En volgens mij is het klip en klaar dat MJ een gekkie was. Dat telt voor mij.
Citaat:Uiteindelijk zijn ze alle twee getrouwd en hebben ze kinderen gekregen. Ze zijn er dus duidelijk niet aan doodgegaan.
Cayenne schreef:Barbra Streisand... wtf?
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20190322_04275460Citaat:Uiteindelijk zijn ze alle twee getrouwd en hebben ze kinderen gekregen. Ze zijn er dus duidelijk niet aan doodgegaan.
Die is ook niet helemaal lekker.. Voor mij valt dit onder goed praten.
Hoe kun je een kind hier nou mede verantwoordelijk voor vinden?
Furrow schreef:Wauw die uitspraak, ze zijn er niet aan doodgegaan...
Babootje schreef:Popstra schreef:Mijn ook. Daar komt bij ze toch ook weer een zaak gaan aanspannen was donderdag op RTL Boulevard.
Niet onverwacht dus nu de publieke opinie meezit. Ze hebben wel degelijk een financieel belang. Zitten beide flink in de schulden, na al eerder - voordat ze het misbruik naar buiten brachten - rechtszaken tegen de erven te hebben verloren.
Babootje schreef:Bambi1995 schreef:Ik snap het artikel van de telegraaf niet zo. Is dit nou een bewijs dat ze niet misbruikt zijn?
Nee, het is bewijs dat ze over bepaalde zaken liegen. En als ze over bepaalde zaken liegen, kan het zijn dat ze over meer dingen niet de waarheid spreken.
Bambi1995 schreef:Ik snap het artikel van de telegraaf niet zo. Is dit nou een bewijs dat ze niet misbruikt zijn?