Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bruintje123 schreef:Karuna.
Open tuberculose is er ook al geweest.
Tcm62 schreef:xxCYNNxx schreef:tja, daar kunnen de vluchtelingen niks aan doen natuurlijk; dat we jarenlang hier in het westen als kippen zonder koppen met AB zijn omgegaan.
Zegt iemand dat?
aslo schreef:http://www.elsevier.nl/Buitenland/achte ... 3#comments
Wordt echt tijd dat ze vrouwen en kinderen zsm er tussen uit halen en bescherming bieden.
alex66 schreef:Voor deze mannen is een vrouw minder waard dan een man, zo gewonnen zo geronnen.
Ik heb het idee dat de ja roepers hier niet echt door hebben hoe deze mannen door cultuur en islam gevormd zijn.
Vrouwen zijn minder dan niets in hun cultuur, een gebruiksvoorwerp alleen maar geschikt om de man te plezieren, zonen te baren en het vuile werk te doen.
Wranglerbutt schreef:alex66 schreef:Voor deze mannen is een vrouw minder waard dan een man, zo gewonnen zo geronnen.
Ik heb het idee dat de ja roepers hier niet echt door hebben hoe deze mannen door cultuur en islam gevormd zijn.
Vrouwen zijn minder dan niets in hun cultuur, een gebruiksvoorwerp alleen maar geschikt om de man te plezieren, zonen te baren en het vuile werk te doen.
Wat een ongelofelijk onzin kraam jij uit zeg!Werkelijk misselijk makend
Tcm62 schreef:Wannebe gutmensch noem ik ze liever...kennelijk is hun de aanrandingen en verkrachtingen van de alleenstaande moslima met kids ontgaan....deze alleenreizende zuster is wellicht weduwe geworden en wordt zonder respect door haar medebroeders onteerd omdat alleen reizende vrouwen geen respect verdienen in hun cultuur...daar kots ik liever even van!
En waar ik nog meer van kots is dat in onze zogenaamde geciviliseerd maatschappij deze groep er niet onmiddelijk uitgepikt wordt en in een vrouwen en kinderkamp terecht komt...dat hadden ze tenminste nog in de jappenkampen...
Wranglerbutt schreef:Christenen, Hindu's, Joden en niet-gelovigen verkrachten en moorden niet, denk je?
Met jouw uitspraken criminaliseer en marginaliseer jij een complete geloofsgroep en iedereen met een maar een klein beetje benul van de wereldgeschiedenis weet waar dat toe kan leiden. Dieptriest.
alex66 schreef:Voor deze mannen is een vrouw minder waard dan een man, zo gewonnen zo geronnen.
alex66 schreef:Doet me denken aan de meiden vanhalalkosher die compleet uit hun dak gingen toen een tegenstander opperde dat het besnijden van jongetjes toch wel kindermishandeling was, die gast werd bijna gevild terwijl ik vond dat hij een goed punt had...Maar alla hier en deprofeetTorah daar en we gaan gewoon door met het verminken van kinderen.
En eerwraak
En gedwongen huwelijken
En imam's die oproepen homo's van een hoog gebouw te gooien
En ga zo maar door
En als je er wat van zegt dan ben je een racist.....