Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
anneliesdj schreef:Moos: jij vind dat alle allochtonen nl uit moeten en dat alle moskeën weg gaan?
Want dat is toch waar de pvv voor staat, daarom is de partij opgericht.
Ik twijfel nog tussen een aantal, vind groenlinks wel goede punten hebben, pvda ook maar sp ook.
Quellian schreef:anneliesdj schreef:Moos: jij vind dat alle allochtonen nl uit moeten en dat alle moskeën weg gaan?
Want dat is toch waar de pvv voor staat, daarom is de partij opgericht.
Elke partij heeft punten waar je niet achter staat.
Woogy schreef:Zo wil de SP persvrijheid verbieden. Iedereen weet wat ze beweren bij de SGP. VVD zegt alles anders te willen doen dan ze de afgelopen twee jaar hebben gedaan etc.
Woogy schreef:Heb zelf geen partij kunnen vinden waar ik volledig achter sta maar de PVV komt toch het meest in de buurt.
Vind voornamelijk VEEL partijen met hele slechte ideeën en plannen komen. Zo wil de SP persvrijheid verbieden.
Electra63 schreef:Ach, als ik Geert gisteren hoor vertellen, dat hij graag wil dat er aan mensen in koffiehuizen wordt gevraagd (gecontroleerd) waarom zij daar zitten koffie te drinken en niet aan het werk zijn, dan weet ik weer waarom ik van die man griezel en waarom dat bij mij associaties met de jaren 30-40 oproept......................
Woogy schreef:SP wil peilingen afschaffen en zelfs verbieden...peilingen zijn een onderdeel van de pers en sterker nog er zijn bedrijven die niets anders doen peilen en deze gegevens verwerken VOOR! de overheid...