ThreeFingers schreef:En dat kerkje is s'avonds na 22.00uur geopend?
Voor hen wel, ze waren dik aan met de pater/priester (ik weet niet hoe het heet bij hen).
Citaat:
Dus Kate gaat het appartement in, doet het raam en het rolluik open, doet Alsof Maddie gestolen is. Gerry die mee helpt zoeken enz. Moet ongemerkt (terwijl mensen aan het zoeken, waren zowel binnen als buiten) snel de dode Maddie uit de kast gehaald hebben en haar in de kerk verstoppen?
Ja, waarom niet.
Citaat:
Ik kan me herinneren dat de Smith's destijds verklaarde dat de man een gebruind gezicht had.
Dus Gerry heeft waarschijnlijk zich voor die tijd nog even gesmink..
Wel eens van de zon gehoord, die je wel eens krijgt op vakantie in de Algarve. Hij had het niet over een gekleurd iemand, maar getanned.
Citaat:
En de vrienden groep, moet er van af geweten hebben?
een aantal, Jane zorgde in elk geval voor een zogenaamde sighting
Citaat:
Als Maddie een natuurlijke dood gestorven is, waarom niet een ambulance bellen, of naar een ziekenhuis gaan?
Wat ik zeg, er zij er honderden die dat doen, om allerlei redenen, hun reden is dat er een fikse gevangenisstraf op staat als je je kind alleen laat en het eindigt in de dood van het kind.
Citaat:
Dus een onnatuurlijke dood, door geweld van buiten af?
Dat weten we niet, kan een gevolg geweest zijn van calpol op een bestaande ziekte, ze wilden geen medisch rapport vrijgeven, kan dubbelgevouwen geraakt zijn achter de bank en daardoor gestikt, kan van de veranda gevallen zijn etc etc etc.
Citaat:
Of het zijn geen vrienden, maar pedofielen groep, waar Gerry ook gretig aan meedeed?
hoort bij de mogelijkheden, ja.
Citaat:
En dan zelf het verhaal telkens maar weer in de media laten komen? Waarom niet liever laten doodbloeden?
Om de verdenking van henzelf te houden en het verhaal van de ontvoering levend te houden. Er gaat nogal wat geld tegenaan, dat moet toch verantwoord worden, dus ze moeten wel openbaar met nieuwe ontwikkelingen komen.
Citaat:
Dan een lijkje voor ca 3 weken, in een kerkje verstoppen, ook al is het koel daar binnen, dat gaat stinken.. heel erg stinken..
De theorie is dat ze er kort is geweest en daarna ingevroren is geweest, gezien het feit dat er sporen in de auto krijgen. Normaal raakt het trouwens dit klimaat gemummificeerd en dat geeft geen sporen van vloeistof, maar ik weet niet wat de honden precies kunnen ruiken. Maar theoretish, als je het maar hoog genoeg hangt, ruik je het niet, want lucht gaat naar boven. Daarbij, bevriend met de mensen die ook lijken kunnen afleggen, er kan gebalsemd zijn...
Citaat:
En ja ik ken dat soort gevallen, maar niet echt te vergelijken, Maddie is denk ik de grootste en bekendste zaak. Dan moeten wel heel veel mensen stil houden..
Ik ken heel veel vergelijkbare gevallen waar hele families hun mond houden.
Citaat:
En ik zeg niet dat dit niet mogelijk is, maar als de ouders zo sterk verdacht zijn, dan hadden ze daar veel meer onderzoek ingedaan.
Tja, maar toen is Amaral van de zaak gehaald en de Britten kwamen met de theorie van ontvoering en de ouders werden vrij gehouden.
Citaat:
En ik zeg ook niet dat het Brückner was.
Ik sluit het ook niet uit, en zeg bij voorbaat al "dat kan niet, en een ontvoerder doet niet zus en zo enz.
Denk juist dat ik er vrij nuchter, realistisch insta.
Ik zeg ook niet dat het niet kan, maar er is op dit moment niets dat hem echt verbind.