Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
CtjeLief schreef:*Biedt JS knuffel aan, en een kopje thee (minty morocco)*. 'Meid' maak het jezelf niet zo moeilijk... Je hoeft je geen zorgen te maken over mijn werk, wel aardig van je overigens, maar mochten wij opgeheven worden, vind ik vast wel ergens anders een baanEn de CGB fouten gemaakt? Ongetwijfeld! Er zijn ook wel eens verkeerde diagnoses gesteld door huisartsen, er zijn ook wel eens mensen onterecht beschuldigd van moord, die onterecht de bak in werden gestuurd door fouten van rechters, de AH heeft me wel eens een bakje filet americain verkocht die overdatum was -misselijk dat ik ervan werd!- en de postbode heeft ook wel eens de verkeerde brief in mn bus gegooid... ALLEMAAL AFSCHAFFEN DUS!!
![]()
'meid' maak jezelf niet zo belachelijk, je denkt iedereen zo slim af te zijn maar we lachen er alleen maar steeds meer om, zeker na zulke posts... Aan de ene kant kom je over als iemand van minimaal 40met veel kennis van zaken, en anderzijds lijk je zo wereldvreemd (toch 21??
)
En mede getuigen jouw opmerkingen over alleen maar 'multi culti' dat je niet helemaal op de hoogte bent van het begrip discriminatie.. (is een iets breder begrip namelijk: verrassing!).
Maar goed, iedereen die onterecht behandeld word mag van jou in de str*nt zakken, want het is een ieder zijn eigen schuld.. Want respect voor je medemens... oeeeeehhhhh: monsterlijk!! (toch?)
Ik zeg: slaap lekker!
janesmith schreef:Het frustratie peil bereikt gevaarlijke waarden, CtjeLief.
Pas op of je krijgt het nog aan je hart, en dat zouden we niet willen.
Uit alles blijkt dat de PVV druiven heel zuur zijn, terwijl ik ze heerlijk vind smaken. Vette pech voor linksch.
Het kan nooit lang meer duren voordat de Leische Troepen zich komen mengen, haha
janesmith schreef:Skygirl schreef:
Janesmith hoor jij niet meer thuis op fok.nl of geenstijl.nl? Daar schrijven ze ook altijd 'linksch' en veel mensen discussiëren net zoals jij.
Je kunt ook op meerdere fronten tegelijk actief zijn!
Multi-fori kwaliteiten heb ik.
Misschien http://www.maroc.nl een betere site voor jou?
Iris_safarii schreef:Ik had janesmith al eerder gewezen op deze site:
http://www.stormfront.org
Die mensen zijn net zo wereldvreemd en overtuigd van hun gelijk, zal mooie discussies vormen daar.
Verafjord schreef:wat mij enorm irriteert is dat er elke keer weer op PVV-ers ingehakt wordt m.b.t. moslim/marokkanen etc. PVV heeft een veel uitgebreider programma, maar er is niemand die daar maar 1 woord over zegt.
Iris_safarii schreef:Daar sluit ik me helemaal bij aan.Omdat de topicvraag natuurlijk behoorlijk persoonlijk van aard is zal dat soms best lastig worden maar ik heb begrip voor het besluit en ben dankbaar voor het adequaat handelen dus zal de gestelde regels respecteren.
Iris_safarii schreef:Ik zie het helemaal niet als discriminatie. Ik zie het als benoemen van de problemen en dat het dan toevallig om bepaalde etnische groepen gaat, heeft niks met discriminatie te maken. Ook als het Friezen of Limburgers waren zou het probleem benoemd worden. Ik weet van mezelf dat ik nog nooit iemand veroordeeld heb vanwege geaardheid, kleur of afkomst. Wel vanwege straatterreur, lastig vallen van homo's en joden en criminaliteit.Het lijkt me daarom het meest effectief om terug te gaan naar de vraag waar het allemaal mee begon:
"Waarom voelen PVV stemmers zich zo aangevallen?"
Als ik zeg dat de PVV zich schuldig maakt aan discriminatie zal niet iedereen het me me eens zijn maar ik hoop dat de meeste het met me eens zullen zijn als ik zeg dat het klimaat dat de PVV in stand wil houden/creëren discriminatie niet zal stoppen en eerder aanmoedigen. Omdat veel Nederlanders deze mening delen of soms een nog extremere visie hierop hebben is de link PVV zorgt voor discriminatie bij velen snel gelegd. Ook PVV stemmers zien en voelen dit verschijnsel natuurlijk en merken dat ze dit ook kwalijk wordt genomen.
Citaat:Ik weet van mezelf dat ik nog nooit iemand veroordeeld heb vanwege geaardheid, kleur of afkomst. Wel vanwege straatterreur, lastig vallen van homo's en joden en criminaliteit.
randalinpony schreef:Je geeft het antwoord zelf al. Natuurlijk had hij niet zo groot geworden als hij op dezelfde softe manier politiek bedreven had als bijvoorbeeld Halsema en Pechtold. Fortuyn heeft bewezen wat en hoe je de zaken moet benoemen om echt groot te worden. Wilders heeft goed opgelet.Maar ik vraag mij oprecht af of Wilders partij net zo groot was geweest als hij niet constant de Islam als geheel zou verketteren, en woorden als 'kopvoddentax' in de mond zou nemen.
randalinpony schreef:Dat klopt. Het CGB is een instelling die klachten als het ware uitlokt en er ook nog van leven. Hoe kun je objectief zijn als het je broodwinning is?Janesmith schreef:Ik weet van mezelf dat ik nog nooit iemand veroordeeld heb vanwege geaardheid, kleur of afkomst. Wel vanwege straatterreur, lastig vallen van homo's en joden en criminaliteit.
Dus jij veroordeelt individuen, geen groepen?
Of wel instanties die oproepen tot zulk gedrag, maar dan weer niet de individuen die onder hen vallen, die zich van net dat stukje distancieren?
Heino schreef:Verafjord schreef:wat mij enorm irriteert is dat er elke keer weer op PVV-ers ingehakt wordt m.b.t. moslim/marokkanen etc. PVV heeft een veel uitgebreider programma, maar er is niemand die daar maar 1 woord over zegt.
Oh jawel hoor, bij deze: hoe sta jij tegenover het verminderen van (financiële) aandacht voor de geestelijke gezondheidszorg?
Heino schreef:Verafjord schreef:nou ik heb zelf helaas de nodige ervaring in hoe men in de geestelijke gezondheidszorg omgaat met patiënten en zoals dat gaat ben ik het er helemaal mee eens, het geld gaat niet naar de patiënten, maar naar de hoge heren die met grote salarissen naar huis gaan.
Bron?