Echte mannen eten wél kaas.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Echte mannen eten wél kaas.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 00:28

Die meisjes ken ik ook. Vinden een jongen alleen leuk omdat ze zwart zijn en verder niet. Triest hoor. Die meiden staan bij die gasten ook bekend als echte sletten en niet als echte vrienden zoals die meiden denken.

Die meiden kun je ook uit duizenden herkennen. Zijn volkomen Nederlands maar praten met een accent. Hebben hun haar superslijmerig van de gel in een strakke staart en vertellen Torries en geen verhalen!

princequillo
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 00:35

Ik geloof haar niet zo. Ook omdat ik iemand ken die 'Manou' kent en hij een meisje met geen vinger aanraakt in principe. Ook in de documentaire waarbij hij zijn verhaal deed, geloofde ik hem echt wel. Ik kreeg niet de indruk dat hij loog, hij voelde zich echt ellendig. En als je dan naar Maria kijkt, hoe kun je in godsnaam zo emotieloos je verhaal doen in een interview? Natuurlijk vind ik het wel logisch dat ze niet graag met Peter wou praten, en dan zeker als het überhaupt verzonnen is, want dan heeft ze denk ik niet echt veel houvast meer. Nee, nja, ik denk gewoon dat Manou de waarheid spreekt..
En ik ben het ook eens met de reacties over aandachttrekkerij van zwarte jongens. De meeste gaan wel ver..

topsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 11:50

Toen Maria in dat programma zei dat ze 1000den euro's per dag verdiende, leek ze er behoorlijk trots op. := Ze doet haar verhaal veel te gemakkelijk, als iemand die dit écht heeft meegemaakt moet vertellen.. Barst diegene minstens een keer in huilen uit. Maria verteld alles met zo`n lachje alsof ze er trots op is dat ze een prutsmuts is ofzo. :P
Nee na die 2 documentaires geloof ik haar niet meer hoor!

Alet74

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 18:54

Tja, dat weet ik niet hoor, of je zo'n verhaal als dat wat Maria heeft, niet emotieloos zou kunnen vertellen. Ik denk dat wij daar als buitenstaanders niet over kunnen oordelen, dat kan alleen Maria zelf als ze het inderdaad echt zou hebben meegemaakt.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 18:57

Hee, opeens leeft dit topic weer :D

Een verhaal als dat van Maria kun je ook emotieloos vertellen wanneer je het wel echt hebt meegemaakt hoor. Ik heb ook een aantal vervelende dingen meegemaakt en in het begin kon ik het wel 100 keer vertellen zonder er een traan om te laten. Op de een of andere manier had mijn lichaam dat uitgeschakeld.
Nu, jaren later komen er pas tranen.

Clauwtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 09:36

Ik ga nog ffies niet het hele topic doorlezen, want ik heb echte mannen eten wél kaas nog niet gelezen, die ligt in de wachtrij momenteel...

Sowieso weet ik niet zo goed wat ik nu wel of niet mag geloven...Het boek echte mannen eten geen kaas&bindi komen opzich wel okee over...Maarja al die commotie er om heen waarbij iedereen haar verhaal als leugen neerzet doet mij weer twijfelen aan het verhaal...

princequillo
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 17:56

Maar het is een verschil tussen gewoon emotieloos vertellen op jullie manier dan hoe zij het vertelt. Ze lacht erbij alsof ze inderdaad trots is op het hele gebeuren, nou ik denk niet dat ze díe emoties zou tonen als ze daadwerkelijk prooi was van een loverboy. Stel dat jij in handen was geweest van een loverboy, en je vertelt dat in een aantal programma's, zou je dan werkelijk bijna lachen? Ik weet niet, maar ik in ieder geval niet. Dat is één ding zeker.
En tenslotte heb ik Echte mannen eten wél kaas ook nog niet gelezen, maar toen ik die documentaire zag van Peter waren er inderdaad een aantal stukken die heel raar in het boek Echte mannen eten geen kaas stonden. Nou ja, we zullen er vast nog wel meer van horen denk ik.

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 19:18

De hulpverlener in mij snakt dan weer naar een psychologisch onderzoek van dit meisje.. duidelijk interessant!

Krieltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 01:54

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 02:03

Cayenne schreef:
Hee, opeens leeft dit topic weer :D

Een verhaal als dat van Maria kun je ook emotieloos vertellen wanneer je het wel echt hebt meegemaakt hoor. Ik heb ook een aantal vervelende dingen meegemaakt en in het begin kon ik het wel 100 keer vertellen zonder er een traan om te laten. Op de een of andere manier had mijn lichaam dat uitgeschakeld.
Nu, jaren later komen er pas tranen.

Dat is ook wat er gebeurt, alleen doet je lichaam het niet maar je hersenen. ;) Om zichzelf te beschermen tegen extreme gevoelens zeg maar... :) Een extremere vorm is dat mensen soms de meest traumatische gebeurtenissen "vergeten". Vergeten is niets anders dan dat er een blokkade is op het terug halen van een herinnering, het is niet "weg" maar je krijgt het niet uit je archief gehaald. Kan verschillende redenen hebben, in sommige gevallen kan het dus uit bescherming van je eigen geest zijn. :)