crossmonster schreef:Maar dan vraag ik me af... hoe wil je met zo'n kleine susuki een aanslag plegen op een grote bus?
idd... als je aan zoiets denkt dan pak je niet 1,2,3 je oude mini suzuki..
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
suleilitha schreef:Hm, even die foto bekeken van de dader met zijn bebloedde hoofd in de auto en wat me opvalt is zijn skinhead-coupe. (in de mode bij anarchisten/rechts-extremisten in de jaren 80) Dit doet mij toch even iets anders naar de zaak kijken.....
suleilitha schreef:Drama Queen, je mag het erg vinden wat ik constateer maar deze coupe is niet standaard bij onschuldige burgers...
Ik rel niet, het is een kapsel wat in de jaren 80 werd gedragen door anarchisten/rechtsextremisten/skinheads. Maar jullie herinneren je vast niet meer de rellen met de kroning van Beatrix??
rockwitch schreef:idd, als ik kijk hoeveel mensen er lopen met een kaalgeschoren kop die echt geen skinhead zijn.
Hij heeft enorme inhammen en de rest is gewoon geschoren, zou ik ook doen als ik een man was met zulke inhammen, zie hier niks skinheads achtigs in hoor.
brigitta1987 schreef:Pfoe, wat verschrikkelijk voor de slachtoffers, nabestaand en mensen die dit van dichtbij hebben gezien.
Wat de reden hiervan ook is (aanslag of ongeluk) er zijn 4 doden te betreuren en dat is vreselijk.
Ik vond het statement van de Koningin heel indrukwekkend.
xsimone schreef:Hihi ik dacht dat ook, niet echt een slimme actie om met zo'n klein wagentje tegen zo'n grote bus te rijden
Maar hoe zou hij precies de tijden van de bus geweten hebben dan? Die bus liep 20 minuten uit dus hoe hij het dan zo goed geplant hebt vind ik echt een raadsel!
Weet iemand hoe het met dat kleine meisje is?
xDramaQueen schreef:crossmonster schreef:Maar ja anderzijds, een dikke hummer valt weer teveel op...
dat is waar, maar een racende auto dwars door de mensen valt sowieso op toch?