Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Miryamk schreef:Foutjetja drank hè....
tamorka schreef:Luitjes, ik ga slapen en ik ga mijn rookvrije kleren ophangen op een stoel en ze morgen weer fris aantrekken! Mijn hoofd zonder rook zal zich vervullen met mooie dromen over rookvrije gelegenheden waar mensen veel plezier kunnen beleven met elkaar. Wel te rusten he!
x_Marr schreef:Niet iedereen die op de universiteit heeft gezeten is per definitie direct al slim
tamorka schreef:Overigens Chiqa, als er niet meer gerookt mag worden, en mogelijk rokers daardoor wegblijven, zal er mogelijk een groep komen die voorheen zich daar niet liet zien: degenen die er niet tegen konden maar genoodzaakt waren om thuis te blijven. Goh, een wereld zal nu voor hen open gaan.
tamorka schreef:Luitjes, ik ga slapen en ik ga mijn rookvrije kleren ophangen op een stoel en ze morgen weer fris aantrekken! Mijn hoofd zonder rook zal zich vervullen met mooie dromen over rookvrije gelegenheden waar mensen veel plezier kunnen beleven met elkaar. Wel te rusten he!
katiavl schreef:Nou ik had al klachten gehoord van het lager universitair niveau in nederland hahah
Schimmelig schreef:Miryamk schreef:Foutjetja drank hè....
Ik verzin het niet hoor, hehe
Miryamk schreef:Fijn die qoute-knop..........
Weltrusten!
Britty schreef:x_Marr schreef:Niet iedereen die op de universiteit heeft gezeten is per definitie direct al slim
Wat wil je daarmee zeggen? Dat jij ook op de Universiteit hebt gezeten? Zat je zeker met Katialv in de klas?
Karl66 schreef:Dit topic gaat over de petitie tegen het rookverbod. Persoonlijke aanvallen en sneren richting rokers en nietrokers voegen hier niks aan toe. Dus graag weer ontopic zonder dit soort sfeerbedervende reacties.