merel_gomez schreef:ik snap het wel, alleen het word soms zo verwarrend
Vandaar dat ik ook niet post, ik lees vol belangstelling mee, vooral de posts/reactie's van Lusitana.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
merel_gomez schreef:ik snap het wel, alleen het word soms zo verwarrend
FennekeR schreef:merel_gomez schreef:ik snap het wel, alleen het word soms zo verwarrend
Vandaar dat ik ook niet post, ik lees vol belangstelling mee, vooral de posts/reactie's van Lusitana.
merel_gomez schreef:hihi
shadowflower schreef:de feiten:
2 ouders ofwel vader en moeder.
maddie meisje van 3 of 4 jaar oud
een 2 ling ... twee eiig .. jongetje en meisje
maddie was autistisch en had een vervormd oog (volgens mijn klasgenoten)
eerste ziekte waar je aan denkt bij dit is zo een ziekte waarbij je je eigen kinderen wilt vermoorden. (even de naam kwijt)
Kenmerken van dit afwijkend gedrag is perfectionistme en dat diegene vaak een beroep heeft met mensen.
mijn coach is op zoek gegaan naar het beroep ... matchte niet maar de man die deed medicatie voorschrijven voor mensen .... speelt die man het spelletje mee en heeft hij gezorgt voor middelen ... maddie was niet perfect .. verre van zelfs want ja .. ze was autistisch .. of hebben die ouders dat verzonnen ...
aldus de CSI uit mijn klas alla jeugdzorg want ik krijg later ook zulke gevalletjes (na ja hopelijk wat minder extreem)
Citaat:Gerry McCann niet de vader van Madeleine
Gerry McCann is niet de biologische vader van de verdwenen peuter Maddie McCann. Dit is de laatste onthulling in de bizarre zaak rond het spoorloze Engelse meisje.
De krant 24horas meldde dat Kate zwanger is geworden via een IVF-behandeling, maar dat het sperma niet van hartchirurg Gerry komt. Via de kunstmatige bevruchting werd Maddie geboren.