Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
PlukenKrul schreef:Ik woon toevallig 20 min. van St. Augustine af, en dat is een van de meest toeristische plekken die er zijn in deze regio. Ik ben daar nog nooit geweest dat het NIET druk is.. Ik kan je hierdoor echt niet meer serieus nemen, sorry.
Ik durf wel wat foto's te plaatsen, dus bij deze 2 recente random foto's uit St. Augustine. Misschien hebben we een andere definitie van "totaal leeg"...
En ik probeer echt geen discussie aan te gaan hier, maar dit is gewoon misinformatie. Waar in dit topic de Trump kant constant van wordt beticht (en terecht), maar dit gaat twee kanten op uiteraard. Ik wil andere mensen in dit topic enkel waarschuwen, wees kritisch wat je leest, want dit lijkt betrouwbare informatie, maar is het dus echt niet...
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Electra63 schreef:BigOne schreef:Idd , de zoon van die kennissen heeft nogal wat tattoos, hij heeft heel bewust kleding aangedaan waarbij z’n tattoos niet te zien zijn op het vliegveld en ze hebben hun sm eraf gehaald.
Zo ga je toch niet met een fijn gevoel op vakantie ?
Polar schreef:Weet iemand hier misschien een fijne vervangen voor de verslagen op ReportersOnline?
Ik vond het altijd erg fijn om in de ochtend een samenvatting te lezen, in plaats van overal informatie te moeten zoeken.
BigOne schreef:Nou, vraag me af of trump er veel over gaat zeggen. Deze kardinaal, nu paus vond het niet netjes van Trump dat hij als paus afgebeeld werd.
Verder moet deze prevost een zeer prettig man zijn en nog belangrijker, hij zit in de lijn van de vorige paus dus niet terug naar een veel conservatieve paus.