Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sizzle schreef:Geen leuk nieuws. Het beloofd vast weinig goeds.
Ik ga er niet vanuit dat er accuut bommen teruggegooid worden maar gezelliger wordt het er in iedergeval niet van.
Het zou me dan ook weer niets verbazen als het geen „oepsie net mis“ raketten zijn maar expres provocerend gemikt, lijkend op een oepsie te dicht bij de grens, puur om te kijken hoe de EU reageert.
julius_juut schreef:Voor een 'oeps' is het wel heel toevallig dat het (zoals op het nieuws gezegd werd in elk geval) op een boerenbedrijf met graandrogerij geland is in plaats van in een veld.
julius_juut schreef:Voor een 'oeps' is het wel heel toevallig dat het (zoals op het nieuws gezegd werd in elk geval) op een boerenbedrijf met graandrogerij geland is in plaats van in een veld.
Cowboy55 schreef:julius_juut schreef:Voor een 'oeps' is het wel heel toevallig dat het (zoals op het nieuws gezegd werd in elk geval) op een boerenbedrijf met graandrogerij geland is in plaats van in een veld.
Tijd voor Rusland Bingo! Wat zal de reactie van Rusland zijn? Kies en win!
Optie 1: dat waren wij niet;
Optie 2: dat waren de Oekraïners;
Optie 3: het waren de Amerikanen. Zij willen een oorlog ontketenen tegen het vreedzame Russische volk;
Optie 4: het was de NAVO. Zij willen een oorlog ontketenen tegen het vreedzame Russische volk.
pien_2010 schreef:Dit was geen ongelukje. Navo moet reageren, met iets. Zo niet, gaat Rusland door. Dit is een probeersel om te kijken wat het westen doet, denk ik.
Arabesk schreef:pien_2010 schreef:Dit was geen ongelukje. Navo moet reageren, met iets. Zo niet, gaat Rusland door. Dit is een probeersel om te kijken wat het westen doet, denk ik.
Rusland is dat vervelende jongetje in de klas dat steeds een stapje verder gaat om te kijken wanneer er nou eindelijk eens iemand hem op z'n bek durft te slaan
mysa schreef:Het kan ook wel een vergissing zijn. Er worden in Rusland zoveel stommiteiten begaan! Dat zeg ik niet nu pas, dat viel me ook al op toen ik Rusland nog goed gezind was en hoopte dat het land erop vooruit zou gaan. Ook toen werd er zo vaak geblunderd (intern) dat ik echt dacht: hoe is het mogelijk dat er in dat land zo veel fout gaat.
Hoeft nu natuurlijk niet zo te zijn maar het zou me niet verbazen.