MightyMike schreef:Op zich heel nobel Nikass en die mensen verdienen ook een slaapplek. Als eigenaar van een camper bus ben ik wel trots op onze auto, wij gebruiken hem ook voor dagelijks vervoer, maar ik denk reeel gezien dat je geen camper overhoud als je hem aanbied.. Ik weet wat ze kosten en denk eerlijk, van andermans bezittingen blijf je met je tengels af.
Ik hoop dat de regering verbeteringen in het beleid aan kan gaan brengen. Wat betreft snellere beoordelingen, niet meer die jarenlange uitzichtloze situaties, meer opvang met betere faciliteiten, liefst in kleinere groepen verspreiden ipv de massale centra waar onrust tussen de bewoners ontstaat en betere begeleiding op die centra's. Ik denk dat daar de enige vooruitgang te boeken valt.
Ik zie het niet als nobel. Ik krijg de indruk dat ik andere normen en waarden heb meegekregen dan sommige mensen in dit topic.
Maar natuurlijk is het aan iedereen zelf te beslissen of je een camper beschikbaar stelt, en het is onacceptabel dat mensen zich het ding gewoon toe eigenen.