Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
elnienjo schreef:Baudet zie ik nooit groot worden, daarvoor komt ie veel te labiel over. Jammer dat hij wel kiezers bij de PVV weg trekt.
Mizora schreef:Pvv wil toch niet meeregeren. Dat heeft Wilders voldoende bewezen. En door zijn handelen en uitspraken willen de meer gematigde partijen dat ook niet met hem.
misterA schreef:@ Janneke 2, Een door jou genoemde coalitie heeft slechts 28? zetels in de eerste kamer. Dan kan heel veel wetgeving daar worden geblokkeerd of de regeringspartijen moeten veel gedoogsteun krijgen van oppositie-partijen. JA21 heeft een behoorlijk aantal zetels in de Eerste Kamer maar ik betwijfel sterk of D66 met JA21 in een kabinet wil.
ruitje schreef:Journalisten zijn echt vervelend. Dat Hoekstra 8 keer zegt ik kan vanavond niet evalueren. En dan toch doorvragen. Hetzelfde over of ze mee willen regeren. Ik snap ook wel dat het CDA niet binnen een uur weet hoe of wat zeg
De toon die Wilders had in zijn interview zou hij vaker moeten doen, veel verbindender.
Ik denk zelf dat Baudet kleiner word en PVV weer groter komende 4 jaar. Of misschien springt Ja21 in het gat...
Eigenlijk boeiend om dit topic over 4 jaar nog eens te bekijken
nova_zodiax schreef:Ik heb 12% overeenkomst met D66, is er iemand die op hun gestemd heeft die met mij wilt delen welke standpunten je zo goed vindt ? ( oprechte interesse btw)
Electra63 schreef:Op RTL4 wordt gesuggereerd dat er toch een 4e partij bij zou moeten komen. VVD en CDA zijn een soort bondgenoten en D66 zou dan ook een bondgenoot moeten hebben in dit kabinet. PvdA zou dan de logische keuze zijn.
Volgens de aanwezigen bij Jinek.