anjali schreef:Ik ben tegen alle vormen van geweld. Wel vind ik het mooi dat nog zo veel mensen graag naar de kerk gaan.Als gelovige krijg je vaak te maken met ,laat ik zeggen, negativiteit vanuit ongelovige hoek.En als Christen hoor je niets terug te doen.Hier zijn er dan een paar door het lint gegaan.Niet elke Christen is een heilige.Ik zou het ook vervelend vinden als ik naar de kerk wou en dan belaagd werd door journalisten.Al zou ik dan niet gaan schoppen.Het was gisteren Palmpasen,het begin van de Paasweek.Een belangrijke tijd voor Christenen.Zelf ben ik overigens niet gereformeerd maar R.K.Wat corona betreft,die gereformeerde kerken zijn enorm groot,je kunt daar voldoende afstand houden.
Zo zie ik het ook hoor.
Alleen het laatste stukje niet , ik vind het niet wijs om honderden bij elkaar te komen.
Daar had in mijn opinie het kerkbestuur een ander voorbeeld moeten laten gelden, en het of via een livestream laten verlopen of in een veel kleinere samenstelling
Van dat 'agressie' gebeuren ben ik ook weer niet ondersteboven.
Hoe veel youtube filmpjes zijn er wel niet van mensen die Pownews en vergelijkbare zuigers te lijf gaan?
Ik gok zo dat er aan die woedeuitbarsting een hele vervelende manier van interviewen aan vooraf gegaan is, en daar hoor je niemand over.
Jammer dat alleen het stukje woede uitbarsting breed uitgemeten wordt (wat natuurlijk geen goede reactie is geweest)
En als ik dan voor mij zie dat zo'n Pownews knakker mij belaagd als ik net een dienst in het ziekenhuis heb gehad, met vervelende vragen.
Ben toch wel benieuwd hoe ik dan zelf zou reageren