Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:De verdachte die deze voormiddag bij een grote politieactie in Molenbeek is opgepakt, is mogelijk Abdeslam Salah. Maar dat is nog niet bevestigd. De politie is nog steeds massaal aanwezig. Het is niet duidelijk of zich nog verdachten in het pand bevinden.
Salah is een van de drie broers die na de aanslagen van vrijdag in Parijs in het vizier van de politie kwamen.
xxxJulia schreef:Ik denk eigenlijk helemaal niet dat er een wereldoorlog aan zit te komen. Misschien klinkt dit heel dom, of zit ik er compleet naast: maar een oorlog is er toch alleen wanneer er op meerdere plekken in de wereld wordt gevochten. Op dit moment is bijna de hele wereld vijand van IS en zij hebben toch helemaal geen landen als bondgenoot ofso?
ilayda schreef:
LadyMadonna schreef:Sheran schreef:Ik hou niet zo van minuutjes stilte voor dit soort dingen, maar uiteraard doe ik gewoon mee.
Uit interesse, kan je uitleggen wat je "er tegen" hebt?
Teddy321 schreef:ilayda schreef:
Door de wapenwet in de US zijn daar al die schietpartijen op scholen, dat zijn niet echt aanslagen. De enige echte aanslag daar gepleegd door ontevreden en criminele burgers, was de WTCbomber. En volgens mij is er nog 1 geweest in Boston. En dan hebben we er nog 1 2 jaar geleden met de NYmarathon.
F_Orumster schreef:xxxJulia schreef:Ik denk eigenlijk helemaal niet dat er een wereldoorlog aan zit te komen. Misschien klinkt dit heel dom, of zit ik er compleet naast: maar een oorlog is er toch alleen wanneer er op meerdere plekken in de wereld wordt gevochten. Op dit moment is bijna de hele wereld vijand van IS en zij hebben toch helemaal geen landen als bondgenoot ofso?
Gevochten wordt er helaas in heel erg veel landen. Maar aangezien deze niet aan eenzelfde conflict(en) verbonden zijn, maakt dat het geen WO is.