Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Electra63 schreef:Lovely schreef:Electra, dat levert weer banen op in die sector!
Ja, maar die paarse krokodil wordt maar niet kleiner.![]()
PS en hoeveel banen? Lijkt me niet veel.
Sammie schreef:Kunnen we die 16 weken ook wel afschaffen, Men kiest er zelf voor gebruik te maken van de lichamelijke mogelijkheid om zwanger te worden.Of ook twee dagen, een voor de bevalling een om bij te komen. Net als vroeger, de rest nemen ze maar op met vakantiedagen.
Lovely schreef:Ongeveer 100.
De suggestie over de vakantiedagen is natuurlijk volledig legitiem, maar het argument zal zijn dat men daar de vakantiedagen niet aan wil spenderen. Vroeger in de tijd van het cafetariamodel kon je op dat vlak wel veel meer schuiven met dit soort dingen.
Sarabande, er zijn vooral veel mannen die toch wakker worden van de nachtelijke toestanden ongeacht wie de verzorging op zich neemt. Je slaapt gewoon een aantal maanden niet en dat hoort er bij.
Karl66 schreef:En dat bedoel ik dus, daarmee creëer je consumentenvertrouwen. En als je dan gaat investeren, investeer dan bijvoorbeeld in een (tijdelijke) uitbreiding van de hypotheekgarantie voor de lopende tophypotheken. Dat zou je zelfs af kunnen dekken door daarvoor bijvoorbeeld een procent extra rente als verzekering te rekenen. Het kan toch niet zo ingewikkeld zijn dat de politiek hier volledig aan voorbij gaat? Als wij dat kunnen verzinnen, dan moeten zij dat zeker kunnen.
Electra63 schreef:Het was gisteren een slechte discussie en ik word van geen éne lijsttrekker op dit moment warm.