Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
gohya schreef:aerdenhout1 schreef:Ik vind het daarom ook zo moeilijk! Er zijn ook verhalen bekend van mensen die langer dan 2 jaar in coma hebben gelegen en daar toch uit zijn gekomen!
Wel heel heftig gohya, je zoon/kind zo te zien liggen!
Is hij er wel helemaal goed uit gekomen?
Daarom is zo'n keuze gewoon niet te maken binnen 2 dagen,daar ga je aan kapot.
Pas als je de hoop hebt opgegeven,leg je je erbij neer en pas dán kan je een keuze maken.
Het was wel raar om hem zo te zien liggen,maar ik had al meteen door dat er iets mis was.
In het ziekenhuis lieten ze mij gewoon helemaal alleen achter met hem.Op gegeven moment was ik het zat en zei tegen me zoon:ik wil dat je nú wakker word,het heb lang genoeg geduurt.En hij wérd wakker,helemaal verward,enz.Hij heeft er niets aan over gehouden.
En daarom blijf ik ook positief t.o. Friso. Hij zal er wél iets aan overhouden,dat weet ik zeker,maar hoe ernstig? dat weet niemand.
Als je zulke dingen zelf mee maakt in de praktijk leer je veel over het lichaam.
Illusion schreef:mensen! dit is niet zomaar een coma(en dus niet te vergelijken met alle verhalen hier!! ) iemand waarbij de hersenen 50 minuten zonder zuurstof zitten komt waarschijnlijk nooit meer bij bewustzijn en anders zal het hooguit een ''kasplantje'' worden..
Jolliegirl schreef:http://www.koninklijkhuis.nl
Hier worden regelmatig érg duidelijke updates gegeven!
Tieneke : Ik begrijp hetwas misschien beetje vreemde woordkeus.