Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
janesmith schreef:Skygirl schreef:
Misschien moet je betrouwbaardere nieuwsbronnen gaan gebruiken.Dit is puur sensatie zoeken en er een suggestieve kop boven zetten met dito artikel er onder.
Misschien moet jij je eens op de hoogte stellen voordat je dit soort dingen zegt, daar het bericht in alle Nederlandse kranten staat. Van Trouw tot de Volkskrant, van Het NRC tot De telegraaf.
Smidtje schreef:Wie denk jij dat je bent dan?
Als je het zo persoonlijk gaat spelen kunnen andere mensen dat ook.
Jij kunt ook niet weten dat het WEL om een moslim gaat. Maar jij gaat er meteen vanuit. Er wordt gezegt dat het niet zo is, en daar moet je het bij laten. Juist door die speculaties (!!!!) dus geen feiten krijg je deze ontzettende afkeer richting moslims.
Je geeft het verkeerde voorbeeld madam..
CtjeLief schreef:Janesmith, misschien moet je niet praten over zaken waar je geen verstand van hebt en geen ervaring mee hebt(cgb). En niet doen alsof je alwetend bent (verre van namelijk)
Bovendien, jouw obsessieve moslimhaat begint echt enorm te vervelen (bij iedereen) en je lijkt net een plaat die blijft hangen. Toch weer proberen propaganda te voeren? Als je zelfs al complottheorien gaat verzinnen denk ik: 'meid' zoek hulp. Andere mensen kunnen ook op normale toon discussieren, waarom jij niet? Je begint jezelf echt belachelijk te maken, spaar jezelf zou ik zeggen....
Iris_safarii schreef:Precies mijn gedachte CtjeLief, sinds ik in dit topic aanwezig ben zie ik het niveau van de posts van janesmith enkel dalen, meer onwaarheden gepresenteerd als feiten, minder betrouwbare bronnen, meer openlijke discriminatie, tegenstrijdigheden met zowel haar eerdere posts als de ideaal die ze verkondigd. Janesmith je zwakt behoorlijk af en blijft hangen in een herhaling van moslimhaat, hiermee bevestig je enkel het stereotype PVV-stemmer en overtuig je niemand behalve je eigen fanclub. Misschien moeten we teruggaan naar een discussie waarbij goed onderbouwde argumenten het verloop bepalen in plaats van deze eindeloze speculaties?
Smidtje schreef:Laag... janesmith... echt heel laag.
Smidtje schreef:Mag ik even vragen waarom je het iedere keer Linksch/linkschmenschen noemt?
Waar heb je dat vandaan gehaald?
Ik noem jou slechts een PVV-stemmer (kun je voor jezelf bepalen of dat wel of niet leuk klinkt xD ) Maar het is helemaal niet nodig om er linkschmenschen van te maken.
Iris_Safarii schreef:Dat je het verkondigen van onwaarheden als een feit en alle tegenstrijdigheden en simpele niet onderbouwde speculaties waar je posts vol van zitten op kan vatten als een compliment geeft al wel aan dat jou werkwijze net zoals die van de PVV totaal onethisch is. Daarbij vind ik nogmaals dat het totaal onmenselijk is dat je een organisatie als het CGB afdoet als een linkse hobby.
PS: Je mag ook stoppen met het schrijven van linksche, dit voegt niks toe aan je post en bevestig alleen maar weer je bevooroordeelde haatdragende persoonlijkheid waarvan we al genoeg zien in dit topic(en al je posts trouwens).
Smidtje schreef:PvdA heeft slechts 1 zetel minder dan de VVD. De meeste verloren setels zijn van het CDA (geen linkse partij). Deze stemmers hebben zich voornamelijk verspreid over de VVD en PVV. Dus LINKS heeft helemaal niet zo ernstig verloren zoals jij wil geloven.
Nogmaals, waarom schrijf jij links met sch? Het slaat werkelijk nergens op.
shilady schreef:Smidtje schreef:Nogmaals, waarom schrijf jij links met sch? Het slaat werkelijk nergens op.
Dat vroeg ik me net ook even af
Maar meschien omdat ze in duitsland woont enzo en je ongemerkt de manier van schrijven ook in je nederlands stopt