Janine1990 schreef:Aideen schreef:Ik snap je punt, maar het boek wordt als roman verkocht...En dat is fictie..Heb geen verstand van recht...Maar ik vraag me af wat zwaarder telt, dat het boek als roman verkocht wordt of een paar opmerkingen...
Ah sorry jongens, ik denk dat ik mijn leraar iets verzuimd heeft te melden. Ik zie op de site van de Bruna dat non-fictie en waargebeurde verhalen ook onder de roman vallen. In mijn ogen erg raar, aangezien een roman fictioneel van aard is...
Aangezien we het in de klas nooit echt besproken hebben, ga ik eens navraag voor jullie doen (voor degene die dat interessant vind).
@Angelita: Is ergens wel kinderachtig...Maar het is ook flauw om te zeggen dat je drogredenen ziet in het topic en deze vervolgens niet wilt melden welke drogredenen je dan allemaal ziet. Bovendien hoef je geen bokkers op de vingers te wijzen...Drogredenen zijn argumenten die je makkelijk onderuit kunt halen en dat zou ik dan gedaan hebben...In mijn ogen is je post ook niet echt waardevol voor het topic (je meldt alleen dat je drogredenen ziet en that's it) en dat doet het niveau opvallend genoeg ook niet ten goede..Maar dat is mijn bescheiden mening

@FS: Doe mij maar een broodje verse kaas met honingmosterd alsjeblieft