Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
gohya schreef:De AOW vanaf gewoon 65jaar.
Citaat:Omdat ik rationeel niet anders kan verklaren waarom je op Wilders zou stemmen.
Dan ben je gewoon ofwel heel dom, of denk je gewoon niet na.
Echt seriously... ik snap dat mensen helemaal klaar waren met het afgelopen kabinet,
maar dan zijn er nog wel meer opties dan gelijk op zo'n nare partij te stemmen...
Echt walgelijk.
frangelica schreef:het is niet alleen dat...lees eerdere reacties.
meer beveiliging hier dan de soldaten naar buitenland te sturen hier wat veiliger op straat maken het is gewoon te veel om op te noemen.
maar goed denk wat je wil mijn mening en als je daar anders over denkt tja.....dat is jou mening.
Teddy321 schreef:Heb je het verkiezingsprogramma van de PVV weleens gelezen? Daar staan hele goede zaken bij! En dan roepen we :maar wie gaat dat betalen?? Maar dat vraag ik me bij de andere partijen ook af.
insun schreef:Heino schreef:Ik vraag me af hoe lang Moslims het nog over zich heen laten komen dat ze zo ontzettend zwart gemaakt worden, al die vooroordelen die er heersen (alle vrouwen worden zogenaamd onderdrukt) en dat ze zo gediscrimineerd worden.
En als je dit eens vanuit een ander perspectief bekijkt?
Vanuit het perspectief van de Nederlander die vindt dat de normen en waarden van het land waarin hij geboren en getogen is en van het land dat hij waarschijnlijk lief heeft gedisrecpecteerd worden?
Teddy321 schreef:frangelica schreef:het is niet alleen dat...lees eerdere reacties.
meer beveiliging hier dan de soldaten naar buitenland te sturen hier wat veiliger op straat maken het is gewoon te veel om op te noemen.
maar goed denk wat je wil mijn mening en als je daar anders over denkt tja.....dat is jou mening.
Psies....en dat denkt de PVV stemmer ook.......en wordt dan als dom afgeschilderd!! Wat zegt dat over jou...
gohya schreef:Wat ik niet begrijp is dat iedereen zich zo laat opfokken door Wilders.Zien jullie dan niet dat hij óók de boel opfokt?en bijna iedereen trapt erin.
Je weet toch zelf wel dat al die moslim plannen er nooit doorheen komen?Waarom maakt iedereen zich dan zo druk?
Er word zelf gezegd:die plannen van hem komen er toch niet doorheen.Nou dan zijn we er toch,geen probleem meer toch?
Toekie schreef:Zoiets zou ik dus nóóit van mijn partij vinden/zeggen.![]()
Jij ziet het dus zo dat Wilders de boel alleen maar opfokt en dat ''wij'' er met zn allen intrappen?
Gevaarlijke politiek.