Drama in [***]: 15 gewond, 8 doden.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sky

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 16:38

Jezus die filmpjes zijn heftig...

Karin

xDramaQueen schreef:
crossmonster schreef:
Ja die auto zag er ook vreselijk uit, je kon door de voorruit niets meer zien.

ja, weet iemand hoe hij al zo ingedeukt kwam?

Hij was door afzettingen gereden, dat wordt nu ook net weer in de herhaling van de persconferentie gezegd.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

xDramaQueen schreef:
crossmonster schreef:
Ja die auto zag er ook vreselijk uit, je kon door de voorruit niets meer zien.

Hij was al door een aantal dranghekken gereden en had een aantal mensen aangereden.

vuurneon

Re: Drama in Apeldoorn: 17 gewond, 4 doden.

Klopt, daardoor is de auto zo zwaar beschadigt.

Mango_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 16:39

Sharon89 schreef:
Lees ook even het berichtje die ik daarna nog plaatste... :Z
Of is lezen moeilijk ?

Jij zegt daarna; het komt wel eng dichtbij. Mag ik vragen waar je dan bang voor bent? Dat die man morgen weer vrolijk in zn auto rondrijdt of?
Eng dichtbij gebruik je als het gaat over een ziekte oid.
Laatst bijgewerkt door Mango_ op 30-04-09 16:39, in het totaal 1 keer bewerkt

xDramaQueen

suleilitha schreef:
Hm, even die foto bekeken van de dader met zijn bebloedde hoofd in de auto en wat me opvalt is zijn skinhead-coupe. (in de mode bij anarchisten/rechts-extremisten in de jaren 80) Dit doet mij toch even iets anders naar de zaak kijken.....

dat is net zo erg als zeggen dat het een allochtoon is. dit is gewoon een 38 jarige timmerman, dat is er bekend en that's it

Polivy

OM: man verdacht van plegen aanslag
De man die op Koninginnedag in Apeldoorn op het publiek inreed, wordt verdacht van het plegen van een aanslag op leden van het Koninklijk Huis.

http://rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/binnenland/)/components/actueel/rtlnieuws/2009/04_april/30/binnenland/0430_1445_dader_bewust.xml

Annemeik

Sul, is die opmerking om te rellen? :?

Vind het namelijk nergens op slaan...

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 16:40

Maar dan vraag ik me af... hoe wil je met zo'n kleine susuki een aanslag plegen op een grote bus?

Twiggy2008

Iris82 schreef:
Twiggy2008 schreef:
Domme sensatiekrant!!! :(

Om het ook maar even op te nemen voor de Telegraaf, zo te zien heeft iedere krant die foto's erop staan toch? Of vind jij die van de Telegraaf erger dan de andere kranten?

Ik noemde even een voorbeeld, die ik vanmiddag voorbij zag komen. Het gaat mij om de foto van een man die daar op de weg ligt, dood of amper levend. Als het een bekende van je is, herken je hem meteen en dat vind ik niet kunnen. Het lijkt me verschrikkelijk om zo je geliefde, je familielid of wat dan ook op de voorpagina van een website te zien. Ik vind dat niet kunnen. Enige privacy vind ik respectvoller. :j

Als andere kranten hetzelfde doen, heb ik daar net zo goed keiharde kritiek op. Dus bij deze.

Anoniem

Somebody_ schreef:
xDramaQueen schreef:

Door een aantal afzettingen heen rijden en verscheidene mensen op je voorkant krijgen doet niet goed aan een oude suzuki swift.. :D

ik vind je smilie behoorlijk ongepast, bah..

Mango_

crossmonster schreef:
Maar dan vraag ik me af... hoe wil je met zo'n kleine susuki een aanslag plegen op een grote bus?

Dat vraag ik me dus ook af ja. Met een kleine auto en geen explosieven een aanslag op een grote bus plegen? >;) Zelfs een 9 jarige zou dat nog beter kunnen plannen. Het zou hoogstens een deukje opleveren, maar geen doden.
Laatst bijgewerkt door Mango_ op 30-04-09 16:41, in het totaal 1 keer bewerkt

CM_

Re: Drama in Apeldoorn: 17 gewond, 4 doden.

Idd als ie nu explosieven bij had was de bedoeling duidelijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 16:41

suleilitha schreef:
Hm, even die foto bekeken van de dader met zijn bebloedde hoofd in de auto en wat me opvalt is zijn skinhead-coupe. (in de mode bij anarchisten/rechts-extremisten in de jaren 80) Dit doet mij toch even iets anders naar de zaak kijken.....

Idd, dit viel mij ook op ja.

Nienke89

crossmonster schreef:

Ja dat vraag ik mij ook af....

Anoniem

Drama Queen, je mag het erg vinden wat ik constateer maar deze coupe is niet standaard bij onschuldige burgers...
Ik rel niet, het is een kapsel wat in de jaren 80 werd gedragen door anarchisten/rechtsextremisten/skinheads. Maar jullie herinneren je vast niet meer de rellen met de kroning van Beatrix??

pubelia

Lijkt wel dat die man inderdaad wel bewusteloos was toen hij tegen de pin of hoe het ook heet aan reed...

rockwitch

suleilitha schreef:

Nou dan is mijn vader ook skinhead. En PinkyBubble die hier naast me zit haar vader is dan ook Skinhead, oh jeetje misschien was het wel een van onze papa's. Hoe kan je nou zien dat hij skinhead is. Er zijn tig mensen met kale koppen die geen skinhead zijn. Vind dit wel heel erg ver gezocht.

En idd CM hoe hij met zo'n autootje die bus wilde rammen is voor mij al vanaf het begin een raadsel

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 16:42

Annemeik schreef:
Sul, is die opmerking om te rellen? :?

Vind het namelijk nergens op slaan...

vooroordelen heet zoiets, mensen die graag kaal haar hebben zijn namelijk gelijk skinhead, en meiden met kort haar zijn pot, en wanneer er een dode valt is de dader een allochtoon, kortom, we doen net of we dat hebben gemist want wat je net zegt, hij slaat idd nergens op.

Polivy

skinhead? Hij heeft gewoon kortgewiekt kapsel. Niets skinhead aan.

Karin

suleilitha schreef:
Drama Queen, je mag het erg vinden wat ik constateer maar deze coupe is niet standaard bij onschuldige burgers...
Ik rel niet, het is een kapsel wat in de jaren 80 werd gedragen door anarchisten/rechtsextremisten/skinheads. Maar jullie herinneren je vast niet meer de rellen met de kroning van Beatrix??

De DA die gisteren mijn paard kwam enten heeft hetzelfde kapsel als deze man. :oo

Anoniem

Mango_ schreef:
crossmonster schreef:

Dat vraag ik me dus ook af ja. Met een kleine auto en geen explosieven een aanslag op een grote bus plegen? >;) Zelfs een 9 jarige zou dat nog beter kunnen plannen. Het zou hoogstens een deukje opleveren, maar geen doden.

Het hoeft niet natuurlijk ook niet gelijk de betekenen, dat zijn 'aanslag' op de koningin gericht was.
Als ie psychisch niet helemaal was, kan het ook gewoon zijn dat ie aandacht wilde, of zijn (misschien wel?) 'zelfmoord' ergens wilde doen waar veel mensen waren.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 16:43

Ik zie geen speciale coupe, ik zie iemand met teruggetrokken haargrenzen. Mijn broer heeft dat ook, is een familiekwaal bij ons := Dat er bovenop wel haar blijft,maar wij krijgen echt van die kale inhammen (ik als vrouw heb het heel licht, mijn broer is dus echt kaal)

Anoniem

Dit is wat anders dan een gewone kale kop, ik denk dat jullie niet goed hebben gekeken. Bovenop zit een beetje haar, zijkanten zijn finaal kaal geschoren.

Annemeik

suleilitha schreef:

Of wanneer je gewoon kalend bent... zoals deze man. Of is mijn vader ook meteen rechtsextremist?