Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sharon89 schreef:Lees ook even het berichtje die ik daarna nog plaatste...![]()
Of is lezen moeilijk ?
suleilitha schreef:Hm, even die foto bekeken van de dader met zijn bebloedde hoofd in de auto en wat me opvalt is zijn skinhead-coupe. (in de mode bij anarchisten/rechts-extremisten in de jaren 80) Dit doet mij toch even iets anders naar de zaak kijken.....
Iris82 schreef:Twiggy2008 schreef:Domme sensatiekrant!!!
Om het ook maar even op te nemen voor de Telegraaf, zo te zien heeft iedere krant die foto's erop staan toch? Of vind jij die van de Telegraaf erger dan de andere kranten?
crossmonster schreef:Maar dan vraag ik me af... hoe wil je met zo'n kleine susuki een aanslag plegen op een grote bus?
suleilitha schreef:Hm, even die foto bekeken van de dader met zijn bebloedde hoofd in de auto en wat me opvalt is zijn skinhead-coupe. (in de mode bij anarchisten/rechts-extremisten in de jaren 80) Dit doet mij toch even iets anders naar de zaak kijken.....
Annemeik schreef:Sul, is die opmerking om te rellen?
Vind het namelijk nergens op slaan...
suleilitha schreef:Drama Queen, je mag het erg vinden wat ik constateer maar deze coupe is niet standaard bij onschuldige burgers...
Ik rel niet, het is een kapsel wat in de jaren 80 werd gedragen door anarchisten/rechtsextremisten/skinheads. Maar jullie herinneren je vast niet meer de rellen met de kroning van Beatrix??
Mango_ schreef:crossmonster schreef:Maar dan vraag ik me af... hoe wil je met zo'n kleine susuki een aanslag plegen op een grote bus?
Dat vraag ik me dus ook af ja. Met een kleine auto en geen explosieven een aanslag op een grote bus plegen?Zelfs een 9 jarige zou dat nog beter kunnen plannen. Het zou hoogstens een deukje opleveren, maar geen doden.
suleilitha schreef:Drama Queen, je mag het erg vinden wat ik constateer maar deze coupe is niet standaard bij onschuldige burgers...
Ik rel niet, het is een kapsel wat in de jaren 80 werd gedragen door anarchisten/rechtsextremisten/skinheads. Maar jullie herinneren je vast niet meer de rellen met de kroning van Beatrix??