Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Karin schreef:Meer informatie over de Westboro Baptist Church (met links naar andere sites): http://nl.wikipedia.org/wiki/Westboro_Baptist_Church
Kirsten_S schreef:zeker die docu van die man op nederland 3 ? jaaa, dat is niet te vatten hoe die mensen denken! gewoon met geen woorden uit te leggen..
Cayenne schreef:http://www.nu.nl/algemeen/1924192/veron ... reerd.html
Toestel was vorige week nog gerepareerd. Op 18 februari waren er problemen met de vleugels.
suusiejj schreef:Kirsten_S schreef:zeker die docu van die man op nederland 3 ? jaaa, dat is niet te vatten hoe die mensen denken! gewoon met geen woorden uit te leggen..
Je hebt een leuke ava joh!
Het nieuws verteld net dat de turkse (wie ook al weer?) man die vertelde dat er "niet veel aan de hand was" aan de turkse bevolking er niet makkelijk af komt , omdat op het linker beeldscherm van hem de turkse tv werd uitgezonden en hij zou het het rechter beeldscherm van hem gehoord hebben vanuit nederlandse tv dat het zeker niet mee viel ofzoRaar verhaal dit
Cayenne schreef:Jeetje, zelfs 2 dagen voor het ongeluk waren er nog problemen en hebben ze de vlucht moeten staken
Cayenne schreef:Jeetje wat een ramptoeristen daar.
"Ja, ik ben langs de afzetting gegaan want ik wil nu zelf weleens zien hoe dat vliegtuig de grond in is gegaan"
Karin schreef:Cayenne schreef:Jeetje, zelfs 2 dagen voor het ongeluk waren er nog problemen en hebben ze de vlucht moeten staken
Maar op mijn beurt vraag ik me dan af: hoe lang houd je een toestel met problemen aan de grond? Ik neem aan dat er meteen een team van technici op wordt gezet. Zolang er problemen zijn vliegt het vliegtuig niet, en zodra alles erop wijst dat het mankement verholpen is gaat het toestel de lucht weer in. Dan zegt een probleem van twee dagen eerder niet zo heel veel meer, als na technisch onderzoek blijkt dat het vliegtuig weer veilig kan vliegen, dan gaat het weer aan het werk. Of het was in dit geval een nieuw mankement, of er is toch iets over het hoofd gezien bij de reparatie.
Ik ben heel benieuwd wat er uit de onderzoeken komt.