Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:Telefoons afgeluisterd
Daarnaast zouden er bezwarende e-mails onderschept zijn tussen de McCanns en vrienden van hen, plus, uit afgeluisterde telefoongesprekken zou blijken dat Maddie effectief dood is.
kekaro schreef:Het zou niet gaan om bloed, maar om andere "bodily fluids" (lichaamssappen). Die werden gevonden onder de mat die in de koffer van de auto lag.
dat stond op de vorige pagina...vreemd maar zou het wel "vriendelijker" maken
Juut schreef:Bloed was niet van Maddie
Citaat:PORTIMAO - De Portugese politie heeft het dossier van het vermiste Britse meisje Madeleine McCann dinsdag overgedragen aan het Openbaar Ministerie (OM) in de zuidelijke stad Portimao.
ANP
Dit hebben Portugese media gemeld. Het OM moet besluiten of het de ouders van de verdwenen peuter in staat van beschuldiging stelt.
De ouders van Madeleine, het Britse artsenechtpaar Kate en Gerry McCann, keerden zondag terug vanuit Portugal naar Groot-Brittannië. Ze verlieten het Zuid-Europese land waar hun dochtertje op 3 mei verdween vooral omdat de Portugese politie de ouders ervan verdenkt een rol te hebben gespeeld bij de verdwijning van de peuter Madeleine.
shadowflower schreef:de feiten:
2 ouders ofwel vader en moeder.
maddie meisje van 3 of 4 jaar oud
een 2 ling ... twee eiig .. jongetje en meisje
maddie was autistisch en had een vervormd oog (volgens mijn klasgenoten)
eerste ziekte waar je aan denkt bij dit is zo een ziekte waarbij je je eigen kinderen wilt vermoorden. (even de naam kwijt)
Kenmerken van dit afwijkend gedrag is perfectionistme en dat diegene vaak een beroep heeft met mensen.
mijn coach is op zoek gegaan naar het beroep ... matchte niet maar de man die deed medicatie voorschrijven voor mensen .... speelt die man het spelletje mee en heeft hij gezorgt voor middelen ... maddie was niet perfect .. verre van zelfs want ja .. ze was autistisch .. of hebben die ouders dat verzonnen ...
aldus de CSI uit mijn klas alla jeugdzorg want ik krijg later ook zulke gevalletjes (na ja hopelijk wat minder extreem)