kiki1976 schreef:ava_krause schreef:Krijgen jullie ook een NOS error storing bij de berichtgevingen?
Bij het live blog krijg ik idd ook een error melding
Hier werkt het wel.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Janine1990 schreef:Ik volg dit topic afgelopen dagen met een schuin oog. Met name omdat ik het af en toe heel erg moeilijk vindt voor mezelf. Ik vind het vreselijk wat er daar gebeurt, absoluut. Maar ik heb er echt de grootst mogelijke moeite mee om het voor mezelf te relativeren. Ik ben alleen en ik kan heel goed iets voor mezelf enorm opblazen zeg maarNiet heel goed voor de gemoedsrust...
Zeker omdat ik er ook aan twijfel of het ego van Putin niet veel zwaarder weegt voor hem dan de rest van de wereld. Hoe vreselijk narcistisch moet je wel niet zijn om tot dit soort daden in staat te zijn, terwijl een heel groot deel van je eigen volk zelfs tegen je daden is... Als zelfs China voor de lieve vrede (en economische belangen) niet met je mee gaat...
Wel heb ik een vraag, die mensen hier misschien kunnen beantwoorden. Waarom heeft Rusland destijds eigenlijk een veto-recht gekregen?
eenitraM schreef:Ik snap dat het vermakelijk is dat het luchtruim gesloten is voor Russische maatschappijen maar ik denk dat er in dat vliegtuig heel veel mensen zitten die terug willen naar New York en omgeving. En zij zijn nu ook slachtoffer, niet iets om mee te lachen. Dat zelfde geldt voor de piloten en die onzekerheid die dat meebrengt.
Cowboy55 schreef:Janine1990 schreef:Ik volg dit topic afgelopen dagen met een schuin oog. Met name omdat ik het af en toe heel erg moeilijk vindt voor mezelf. Ik vind het vreselijk wat er daar gebeurt, absoluut. Maar ik heb er echt de grootst mogelijke moeite mee om het voor mezelf te relativeren. Ik ben alleen en ik kan heel goed iets voor mezelf enorm opblazen zeg maarNiet heel goed voor de gemoedsrust...
Zeker omdat ik er ook aan twijfel of het ego van Putin niet veel zwaarder weegt voor hem dan de rest van de wereld. Hoe vreselijk narcistisch moet je wel niet zijn om tot dit soort daden in staat te zijn, terwijl een heel groot deel van je eigen volk zelfs tegen je daden is... Als zelfs China voor de lieve vrede (en economische belangen) niet met je mee gaat...
Wel heb ik een vraag, die mensen hier misschien kunnen beantwoorden. Waarom heeft Rusland destijds eigenlijk een veto-recht gekregen?
Alle grote jongens hebben een veto: Rusland, China, Frankrijk, Groot-Brittannië en de Verenigde Staten - kan hun veto uitspreken. Noem het een zwaktebod maar zo is het nu eenmaal.
Janine1990 schreef:Ik volg dit topic afgelopen dagen met een schuin oog. Met name omdat ik het af en toe heel erg moeilijk vindt voor mezelf. Ik vind het vreselijk wat er daar gebeurt, absoluut. Maar ik heb er echt de grootst mogelijke moeite mee om het voor mezelf te relativeren. Ik ben alleen en ik kan heel goed iets voor mezelf enorm opblazen zeg maarNiet heel goed voor de gemoedsrust...
Moon10 schreef:996981 schreef:Wij zijn serieus aan het overwegen een gezin onderdak te bieden. Zijn er instanties waar we ons kunnen melden?
Wij hebben vandaag een mail naar het COA en de gemeente gestuurd met hetzelfde aanbod.
Janine1990 schreef:Cowboy55 schreef:
Alle grote jongens hebben een veto: Rusland, China, Frankrijk, Groot-Brittannië en de Verenigde Staten - kan hun veto uitspreken. Noem het een zwaktebod maar zo is het nu eenmaal.
Maar waarom?
Frankrijk, GB, geen bijzonder grote jongens als je het mij vraagt... Of is dat uit de tijd dat alle koloniën nog meetelden?
Phonix schreef:Pfft hoop dat die convoi fake news is.
moonsparkle schreef:Ik was inderdaad ook benieuwd naar wat er dan mogelijk besproken zou worden tijdens de crisis raad, morgen is het gesprek tussen Oekraïne en Rusland toch? Kan alles dan nu niet even op pauze
Janine1990 schreef:Cowboy55 schreef:Alle grote jongens hebben een veto: Rusland, China, Frankrijk, Groot-Brittannië en de Verenigde Staten - kan hun veto uitspreken. Noem het een zwaktebod maar zo is het nu eenmaal.
Maar waarom?
Frankrijk, GB, geen bijzonder grote jongens als je het mij vraagt... Of is dat uit de tijd dat alle koloniën nog meetelden?
secricible schreef:Janine1990 schreef:Ik volg dit topic afgelopen dagen met een schuin oog. Met name omdat ik het af en toe heel erg moeilijk vindt voor mezelf. Ik vind het vreselijk wat er daar gebeurt, absoluut. Maar ik heb er echt de grootst mogelijke moeite mee om het voor mezelf te relativeren. Ik ben alleen en ik kan heel goed iets voor mezelf enorm opblazen zeg maarNiet heel goed voor de gemoedsrust...
Hier een stukje over het vetorecht
https://decorrespondent.nl/4810/een-kle ... 0-ebc6f800
Janine1990 schreef:Cowboy55 schreef:Alle grote jongens hebben een veto: Rusland, China, Frankrijk, Groot-Brittannië en de Verenigde Staten - kan hun veto uitspreken. Noem het een zwaktebod maar zo is het nu eenmaal.
Maar waarom?