purny schreef:Met 3 komen ze maar net aan een meerderheid.
Maar de 1e Kamer is een probleem.
Daar zijn meer partijen nodig om aan de meerderheid te komen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MizzMontana schreef:CDA is wel van het idee dat als ze mee kunnen regeren dat ze dat ook doen. Hoop ook dat ze dat doen.
Zie maar hoe groen links er nu door de kiezer voor gestraft is na de verkiezingen van de vorige keer. Die hadden hun kans moeten pakken om mee te regeren.
Ruitje ik bel niet dagelijks met Wilders maar het is geen geheim dat hij pro Israël is.
Als je terug kijkt in de geschiedenis van het benoemen van Kaag voor BuZa is dat niet zonder slag of stoot gegaan.
MizzMontana schreef:Ik vind daar verder niets van Janneke, stop daar toch eens mee.
Het is een antwoord op de vraag waarom Wilders en Kaag botsen. Daar zit een hele geschiedenis achter.
bigone schreef:Volt erbij , lijkt me strak plan.
MizzMontana schreef:Janneke ik heb geen behoefte om op jouw nog al dwingende manier van discussiëren in te gaan.
ruitje schreef:bigone schreef:Volt erbij , lijkt me strak plan.
Ja! Dat lijkt mij ook boeiend, vooral als je de plannen over bijvoorbeeld de agrarische sector, het klimaat of de migratie Europees kan trekken. Zou voor mij veel logischer voelen om zoiets breder te bespreken.
Maar Volt heeft niks in de 1e kamer ( toch? )
Dat word denk ik vooral het ding.
Weet iemand hoeveel ze tekort komen in de 1e kamer?
ruitje schreef:bigone schreef:Volt erbij , lijkt me strak plan.
Ja! Dat lijkt mij ook boeiend, vooral als je de plannen over bijvoorbeeld de agrarische sector, het klimaat of de migratie Europees kan trekken. Zou voor mij veel logischer voelen om zoiets breder te bespreken.
Maar Volt heeft niks in de 1e kamer ( toch? )
Dat word denk ik vooral het ding.
Weet iemand hoeveel ze tekort komen in de 1e kamer?
Electra63 schreef:purny schreef:Met 3 komen ze maar net aan een meerderheid.
misterA schreef:bigone schreef:Volt erbij , lijkt me strak plan.
Probleem zit bij de Eerste Kamer, als er dan een nieuwkomer kans maakt, is het JA21 Maar of dt met D66 gaat lukken???
purny schreef:ruitje schreef:Oh, ik woon in de meest gemiddelde stad van Nederland blijkbaar.![]()
![]()
Heb mij zelden zo kleurloos gevoeld....
En dat is? Misschien ben ik ook wel kleurloos...
purny schreef:Electra63 schreef:
Eerste kamer komt nog. Over 3 jaar toch?
Dan zijn we vast wel uit de crisis hopelijk en word het tijd om echt te kiezen ipv wat er nu speelt
ruitje schreef:Boeiend dat bij de FvD 73% zegt dat de Corona maatregelen hun stem bepalen( of dat ze het daarin meenemen, de stelling was alweer weg, weet niet hoe scherp hij er nou stond?) . Doet mij afvragen of er over 4 jaar nog iets over is van FvD, als veel mensen nu daarop gestemd hebben en FvD heeft zich nu zo gericht op Corona. Zij moeten denk ik de komende 4 jaar aan hun 'identiteit' gaan werken zeg maar, want als Corona weg is: zien al die kiezers dan nog waar ze voor staan? Daar zijn de PVV en Ja21 sterker in denk ik
ruitje schreef:Boeiend dat bij de FvD 73% zegt dat de Corona maatregelen hun stem bepalen( of dat ze het daarin meenemen, de stelling was alweer weg, weet niet hoe scherp hij er nou stond?) . Doet mij afvragen of er over 4 jaar nog iets over is van FvD, als veel mensen nu daarop gestemd hebben en FvD heeft zich nu zo gericht op Corona. Zij moeten denk ik de komende 4 jaar aan hun 'identiteit' gaan werken zeg maar, want als Corona weg is: zien al die kiezers dan nog waar ze voor staan? Daar zijn de PVV en Ja21 sterker in denk ik