Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fleurtjeuh schreef:Ik denk dat veel mensen de essentie missen van de docu.
Het gaat niet om mj. Het gaat om get verhaal van de 2 mannen. Hoe het kan dat ze zo lang hebben gezwegen, die 2strijd die ze voelen en voelden. Hoe een situatie als deze ontstaat. Dat je liefde en haat voor dezelfde persoon op hetzelfde moment kan voelen.
Het gaat niet om mj. Het betrof toevallig mj om het zo maar te zeggen.
En over de gedetailleerdheid, ik kan mij nare herinneringen uit mijn jeugd beter herinneren als de goede. Tot in de details ja
Babootje schreef:Ik heb ook erg veel moeite met Robson en Safechuck overigens. Mij komen ze niet betrouwbaar en oprecht over.
sflj schreef:...dan moeten ze in ieder geval een groot compliment krijgen vanwege hun acteerkunst! En de moeders, broer, zus, vrouwen en oma.
Tot hoever geloven jij en Loveglove de verhalen wel? Geloof je dat die jochies bij hem in bed sliepen? (En wat vind je daarvan?)
Nies_ schreef:Denk je nou echt dat er mensen zijn die een strip search als prettig ervaren?
Vind je het echt vreemd dat een vader van een slachtoffer hem alles wil afnemen wat hij heeft? Hem met de grond gelijk wil maken?
Kom eens met een beter argument.
sflj schreef:...dan moeten ze in ieder geval een groot compliment krijgen vanwege hun acteerkunst! En de moeders, broer, zus, vrouwen en oma.
astridastrid schreef:sflj schreef:...dan moeten ze in ieder geval een groot compliment krijgen vanwege hun acteerkunst! En de moeders, broer, zus, vrouwen en oma.
Heb je het filmpje gezien waarin 1 van de boys in de rechtbank verklaart onschuldig te zijn? Dat was ook suuuuuper geloofwaardig. Hij heeft er ook de jury mee overtuigd. Als je dat (op die leeftijd) al kan “acteren” (wat hij beweert), is dit een peuleschil.
Ik denk zelf dat de waarheid ergens in het midden zal liggen. Als iemand je maar blijft voorhouden dat iets niet koosjer is, geloof ik heilig dat je er uiteindelijk zelf in gaat geloven (en erger).
Janine1990 schreef:Vergeet niet dat de jongens ook lange tijd geloofden dat het liefde was, als je iets niet als misbruik hebt ervaren, hoe moeilijk is het dan om daarover te liegen?
Het is kenmerkend aan slachtoffers van seksueel misbruik dat ze een ommekeer kennen. Voor deze beide heren was de geboorte van hun kind en daarbij de realisatie hoe ontzettend kwetsbaar kinderen zijn.
Avalanche81 schreef:LoveGlove: de links die je noemt komen van fanclubs en the Michael Jackson innocent project.
Sorry, maar die zijn niet objectief.
Tieneke schreef:En bijkomend: geen enkele onschuldige vergeeft zijn bloedeigen zus als zij hem onterecht voor heel de wereld als pedofiel heeft neergezet. Imo kan je alleen zo iemand nog recht in de ogen kijken als je ergens vanbinnen weet dat ze eerlijk is.
Maar goed, dat ben ik.
astridastrid schreef:Janine1990 schreef:Vergeet niet dat de jongens ook lange tijd geloofden dat het liefde was, als je iets niet als misbruik hebt ervaren, hoe moeilijk is het dan om daarover te liegen?
Het is kenmerkend aan slachtoffers van seksueel misbruik dat ze een ommekeer kennen. Voor deze beide heren was de geboorte van hun kind en daarbij de realisatie hoe ontzettend kwetsbaar kinderen zijn.
Hij wordt gevraagd of hij aangeraakt is, en ontkent dat (en nog veel meer). Dat is liegen, en wel op zulk hoogstaand niveau uitgevoerd. Hoe dan ook, 1 van deze keren heeft hij de waarheid niet gesproken (want dat is een tegenstrijdigheid). Misschien “gelooft” hij nu ook wel dat hij misbruikt is.
LoveGlove schreef:En ik ken nu ook de achtergrond van de twee mannen. Dat geeft mij alleen maar vragen of wat ze zeggen ook allemaal waar is. Wade heeft bijvoorbeeld zelf ook met een minderjarig kind sex gehad volgens een van zijn ex-vriendinnen. Wade was vreemdgegaan op haar met celebrities als Britney Spears.
LoveGlove schreef:Avalanche81 schreef:LoveGlove: de links die je noemt komen van fanclubs en the Michael Jackson innocent project.
Sorry, maar die zijn niet objectief.
Ga de filmpjes eerst maar eens kijken voordat je een uitspraak doet. Deze mensen hebben gigantisch veel research gedaan, en wat ze zeggen is allemaal gebaseerd op feiten. In ieder geval in een paar van de filmpjes. Dat het van fanclubs komt wil nog niet zeggen dat het allemaal fantasieverhaaltjes zijn. Ze hebben de verhalen van Safechuck en Robson helemaal uit elkaar gepluisd, net zoals hun hele verleden.
Edit: Als je mij je email adres geeft, kan ik je ook nog wel wat documenten van 2005 laten zien. Daar staan alleen maar dingen in die toen gezegd zijn. Alles is verder gebaseerd op feiten. Moet het alleen zelf nog allemaal lezen
LoveGlove schreef:Een beschrijving van hoe de strip-search in 1993 is gegaan. Het is niet persé bewijs, maar wel een voorbeeld van hoe Michael reageerde. Bij deze kan ik niet met 100% zekerheid zeggen dat het ook gebeurt is zoals is verteld. Maar Michael heeft zelf gezegd dat hij het letterlijk een vreselijke nachtmerrie vond om hier doorheen te moeten:
http://www.mjfancommunity.com/hel-strip.htm
MarcoBorsato schreef:LoveGlove schreef:. Ik heb zelf ook een deel van mijn jeugd gemist, dus ik snap precies hoe hij zich voelt.
Voelde. Hij is dood, hij voelt niet meer.
En verder denk ik dat je het ontzettend op jezelf betrekt, de hele Michael situatie, al met Neverland toen.