Geen spoor van vermiste Anne Faber

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 08:49

Bingelding schreef:
safina schreef:
Hij had mogelijk een auto, zegt de Televaag.

https://www.telegraaf.nl/nieuws/765582/ ... p-had-auto

Mocht het echt zo zijn dan wordt idd het zoekgebied een stuk groter.

Dit.. ;(
Dan kunnen ze nu wel stoppen met zoeken.. want dan kan ze overal zijn..

chocobroodje

Re: Geen spoor van vermiste Anne Faber

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 08:54

Oei dat is een flinke complicatie als dat klopt... :(

Pepper3

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 08:57

Hoe kan het dat die moeder zich niet eerder bedacht heeft, als haar zoon verdacht is van vermissing en evt moord op anne faber dat ze niet eerder naar de politie is gegaan met het feit dat hij toen haar auto heeft gehad die dag? Waarom nu pas na dagen later?

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 09:00

jelledaantje schreef:
Hoe kan het dat die moeder zich niet eerder bedacht heeft, als haar zoon verdacht is van vermissing en evt moord op anne faber dat ze niet eerder naar de politie is gegaan met het feit dat hij toen haar auto heeft gehad die dag? Waarom nu pas na dagen later?

Misschien wist ze het niet meer. Ze is natuurlijk wel al wat ouder dan leg je later connecties. Misschien durfde ze niet omdat zij ook bang is voor haar zoon. Misschien wist ze niet eens dat haar auto weg was. En hoorde ze van een buurvrouw goh je auto was er niet toch op die en die dag. En legde ze toen pas de link.

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 09:01

Lau schreef:
jelledaantje schreef:

Misschien wist ze het niet meer. Ze is natuurlijk wel al wat ouder dan leg je later connecties. Misschien durfde ze niet omdat zij ook bang is voor haar zoon. Misschien wist ze niet eens dat haar auto weg was. En hoorde ze van een buurvrouw goh je auto was er niet toch op die en die dag. En legde ze toen pas de link.

En wellicht is die auto al eerder in beslag genomen en horen we het nu pas.

Pepper3

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 09:03

Als je die opties bekijkt zou dan inderdaad ook het geval kunnen zijn.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 09:05

Rocamor schreef:
Lau schreef:

En wellicht is die auto al eerder in beslag genomen en horen we het nu pas.

Die wilde ik er net bij gaan zetten dat is inderdaad ook nog mogelijk. Er is zo veel mogelijk dat je er gewoon niet over kan speculeren.

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 09:08

En wellicht heeft ze er echt gewoon bijna niks van meegekregen? Moeilijk te geloven voor sommigen hier, ik weet het, maar als ik niet op Bokt zou komen zou ik ook van niks geweten hebben. Nieuws kijk ik nu eenmaal niet of nauwelijks. Hoe moet je het dan weten?

Rizette

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 09:10

Savannah was ook vermist in Bunschoten toch? Is daar al een verdachte voor opgepakt?

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 09:12

Rizette schreef:
Savannah was ook vermist in Bunschoten toch? Is daar al een verdachte voor opgepakt?

Ja al een tijdje.

Askja

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 09:23

Het zoeken in de omgeving van de fietsroute gaat vandaag gewoon verder. De kans dat Anne in de omgeving van Den Dolder is, lijkt mij groter dan dat ze met een auto ergens anders heengebracht is. Ten eerste omdat ze zoals het er nu uitziet overvallen is op een locatie waar moeilijk auto's kunnen komen, en ten tweede omdat haar jas, fiets en rugzak verderop langs de fietsroute zijn aangetroffen.
Wat mij het belangrijkste lijkt, is dat de verdachte zijn mond eindelijk open doet. Hopelijk zijn zijn ondervragers net zo gewiekst als hun fictieve collega's uit de vele detectiveseries die de verdachte, hoe uitgekookt en koelbloedig ook, uiteindelijk altijd aan het praten krijgen. Maarja, dit is helaas geen fictie maar werkelijkheid.

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 09:25

Rizette schreef:

En deze uitspraak bevestigt gelijk de opmerking van Lalidan. (overigens niet lelijk naar jou bedoeld Rizette). Niet iedereen krijgt dagelijks al het nieuws mee (ik hoor ook alleen het nieuws op de radio als ik in de auto zit bijvoorbeeld)

vibabu

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 09:25

Askja schreef:
Het zoeken in de omgeving van de fietsroute gaat vandaag gewoon verder. De kans dat Anne in de omgeving van Den Dolder is, lijkt mij groter dan dat ze met een auto ergens anders heengebracht is. Ten eerste omdat ze zoals het er nu uitziet overvallen is op een locatie waar moeilijk auto's kunnen komen, en ten tweede omdat haar jas, fiets en rugzak verderop langs de fietsroute zijn aangetroffen.
Wat mij het belangrijkste lijkt, is dat de verdachte zijn mond eindelijk open doet. Hopelijk zijn zijn ondervragers net zo gewiekst als hun fictieve collega's uit de vele detectiveseries die de verdachte, hoe uitgekookt en koelbloedig ook, uiteindelijk altijd aan het praten krijgen. Maarja, dit is helaas geen fictie maar werkelijkheid.

Daar hebben ze speciaal opgeleide mensen voor en wordt heus niet door de straatpolitie gedaan.

Alpha89

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 09:41

J0anieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 09:51

Hij moest zover ik weet om 11 uur savonds weer binnen zijn, dus nee..

Alpha89

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 09:56

Je weet het niet hè. Hij had ook een auto tot beschikking. Hoe is dát mogelijk? Zo vrij als een vogeltje.

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 10:01

Alpha89 schreef:
Je weet het niet hè. Hij had ook een auto tot beschikking. Hoe is dát mogelijk? Zo vrij als een vogeltje.

Het is nog niet bevestigd of hij een auto tot zijn beschikking had of niet.

Alpha89

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 10:02

J0anieke

Auto van zijn moeder is in beslag genomen, aan een auto komen was dus a piece of cake..

IMJ

Omdat hij het zo goed deed kreeg hij vrijheden.
Zo werkt dat, zodat ze weer 'klaargemaakt' kunnen worden voor de wereld buiten.

Als hij de dader is, heeft hij zich heel goed voorgedaan tegenover de hulpverleners en psychologen.

J0anieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 10:07

Ik denk ook dat er wel dna is afgenomen bij de dame in Nijkerk, dan zouden ze direct bij hem uit moeten komen.. Hij zal vast meerdere foute dingen hebben gedaan, maar om nu bij alles te speculeren of hij de dader is vind ik een beetje onnodig. Er lopen helaas teveel gekken rond op deze aarde..

noviceh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 10:10

Arabier

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 10:12

Nee het is geen spelletje, maar het is niet erg om mee te denken aan eventuele dingen die gebeurt zijn, sommige kunnen zelfs heel logisch klinken en kun je doorgeven aan politie.

Alpha89

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 10:13

tja als alles speculeren is dan kun je nooit meer wat zeggen/meedenken.
Ik plaats belangrijke nieuwsberichten door zoals meerdere dat doen.

Memories

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 10:21

Politie heeft idd nog zelf gemeld dat ze juist blij zijn met meedenkers en dat ze er wel uitfilteren wat potentieel nuttig is en wat niet. Neemt niet weg dat ik sommige nieuwsitems en journalisten ook wel heel sensatiezoekerig vindt :=

Volgens mij is nog niet bekend waar vandaag wordt gezocht? Zat even te kijken maar kon zo snel niets vinden. Las wel op de site van RTVU dat de verdachte morgen of vrijdag wordt voorgeleid bij de rechter. Het is te hopen dat er dan meer bekend wordt en dat dit geen zoektocht zonder einde wordt ;(