Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
HTM schreef:Wat ik me af blijft vragen is het wel zoveel jaar geleden als dat ze zeggen???
Want op de site die ik zag stonden dingen die er vorige maand nog op gezet waren.
En die foto's die je op TV zag van de binnenbak, die locatie is herkend door iemand waar ik contact mee heb gehad, en die binnenbak is er nog steeds.
HTM schreef:Wat ik me af blijft vragen is het wel zoveel jaar geleden als dat ze zeggen???
Want op de site die ik zag stonden dingen die er vorige maand nog op gezet waren.
En die foto's die je op TV zag van de binnenbak, die locatie is herkend door iemand waar ik contact mee heb gehad, en die binnenbak is er nog steeds.
xSlvna schreef:Het gaat hier om het tweede filmpje (blonde meid), die is, als het goed is, 14 jaar geleden en de meid is doorgegaan met haar leven (goh wat verwacht je, moet je blijven leiden onder wat je hebt gedaan? Een gevangenisstraf is ook niet altijd levenslang) en heeft een paard.
Kom op je kunt ook overdrijven, men krijgt niet voor niks x aantal jaar gevangenisstraf.
Er is een punt waarbij het genoeg is, ze heeft genoeg pijn gehad hiervoor, angst, bedreigingen... Had men maar niet voor eigen rechter moeten spelen, dan kon ze ook een goede straf krijgen van de rechter.
StefenYnia schreef:xSlvna schreef:Het gaat hier om het tweede filmpje (blonde meid), die is, als het goed is, 14 jaar geleden en de meid is doorgegaan met haar leven (goh wat verwacht je, moet je blijven leiden onder wat je hebt gedaan? Een gevangenisstraf is ook niet altijd levenslang) en heeft een paard.
Kom op je kunt ook overdrijven, men krijgt niet voor niks x aantal jaar gevangenisstraf.
Er is een punt waarbij het genoeg is, ze heeft genoeg pijn gehad hiervoor, angst, bedreigingen... Had men maar niet voor eigen rechter moeten spelen, dan kon ze ook een goede straf krijgen van de rechter.
Het eigen rechter spelen praat ik absoluut niet goed, daar is geen excuus voor.
Maar dat het filmpje 14 jaar geleden is geleden is gemaakt, daar zet ik mijn kanttekeningen bij. De voskleurige Shet zou namelijk nu 15 zijn. Dus 14 jaar geleden? Dan zou hij pas 1 zijn geweest? Nee, sorry, dat klopt volgens mij voor geen meter.
xSlvna schreef:StefenYnia schreef:Het eigen rechter spelen praat ik absoluut niet goed, daar is geen excuus voor.
Maar dat het filmpje 14 jaar geleden is geleden is gemaakt, daar zet ik mijn kanttekeningen bij. De voskleurige Shet zou namelijk nu 15 zijn. Dus 14 jaar geleden? Dan zou hij pas 1 zijn geweest? Nee, sorry, dat klopt volgens mij voor geen meter.
Vind hem persoonlijk bij de eerste filmpjes enorm jong uitzien (kan aan mij liggen), jonger dan bij de laatste filmpjes (staan op de site). Oogt erg jong, maar daarbij, misschien is het filmpje wat minder lang geleden, is de pony wat ouder... Wie weet, het gaat erom dat zij, denk ik, ondertussen wel genoeg gestraft is.
MargreetW schreef:Laat ik "men" er dan nog wel even op wijzen dat de OvJ op dit moment vind dat er geen strafbaar feit gepleegd is. Dat impliceert natuurlijk niet dat het is toegestaan, integendeel zelfs.
Maar laten we hier geen eigen rechter spelen.
MargreetW schreef:Laat ik "men" er dan nog wel even op wijzen dat de OvJ op dit moment vind dat er geen strafbaar feit gepleegd is. Dat impliceert natuurlijk niet dat het is toegestaan, integendeel zelfs.
Maar laten we hier geen eigen rechter spelen.
MargreetW schreef:Dan weet jij het beter, ook goed.
MargreetW schreef:Ik bedoel dat mensen hier zeggen dat er een strafbaar feit gepleegd is, en dat is zeker bij de blonde dame niet zo. Van de eerste schijnt van wel.
_Michelle__ schreef:En wat is dan het verschil tussen de blonde dame en de andere dame vraag ik me af.
Ik zie bij allebei mishandeling van een dier.