Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
blokje schreef:Cowgirl ik ben 23 en al mama maar zie het echt niet zitten om te gaan zoeken.
Als ik 100% zeker wist dat ze leven wel maar je kan ook hele schokkende dingen zien dat kan ik echt niet aan. Daarom heb ik heel veel respect voor die mensen!
Shaar schreef:Ik twijfel wel om te gaan helpen morgen... Vind het goede initiatieven en geweldig dat er veel vrijwilligers op af komen, en omdat deze zaak me zo bezig houd zou ik graag willen gaan helpen met zoeken.
blokje schreef:Cowgirl ik ben 23 en al mama maar zie het echt niet zitten om te gaan zoeken.
Als ik 100% zeker wist dat ze leven wel maar je kan ook hele schokkende dingen zien dat kan ik echt niet aan. Daarom heb ik heel veel respect voor die mensen!
Lusitana schreef:blokje schreef:Cowgirl ik ben 23 en al mama maar zie het echt niet zitten om te gaan zoeken.
Het zoeken gaat vooral om sporen. Als er al lijken zijn, liggen die echt niet zomaar in het zicht want dan zouden dieren (kraaien, vliegenzwermen) het allang verraden hebben.
Ik vraag me af hoeveel nut het heeft om ongetrainde ogen in te zetten, maar goed je moet iets.
Maar reken maar dat het gaat om zoeken naar geknakte takken, omgewoelde grond etc.
Caesar schreef:Ik zou het ook niet kunnen, en ondanks dat ik veel respect heb voor de vrijwilligers, denk ik dat er een hoop mensen zijn die niet de gevolgen beseffen. Er is niet voor niets een psycholoog aanwezig...
kiki1976 schreef:Heel veel respect voor iedereen die hieraan gehoor geeft! Persoonlijk zou ik graag mee willen zoeken, maar toch doe ik het niet. Omdat ik van me eigen weet dat wanneer ik er wel op zou stuiten dat niet aan kan zien......Dus puur uit zelf bescherming, voor sommige wellicht egoïstisch......
Vind het trouwens ook goed dat ze er nu een leeftijd aan verbonden hebben!
_Cowgirl schreef:Inderdaad, dit weet ik wel zeker. Zeker de ouders die hun (jonge) kinderen meenemen. Het is geen speurtocht die is uitgezet voor kleine kinderen. Het is echt een serieus iets wat ook nog eens vervelend uit zou kunnen pakken.
Shaar schreef:Er zal niet voor niets een psycholoog aanwezig zijn nee, en ik kan ook niet voorspellen hoe ik zal reageren als er tijdens een zoekactie e.e.a. gevonden wordt. Persoonlijk denk ik wel dat ik het kan trekken, maar dat weet je natuurlijk nooit zeker. Vandaar dat ik ook nog twijfel.
chocobroodje schreef:16.00 uur: Zus van moeder Iris laat weten aan RTV Utrecht: "Wij blijven erop hameren dat mensen moeten blijven zoeken en de enorme steunbetuigingen vanuit binnen- en buitenland wordt zeer gewaardeerd. We moeten de hoop vasthouden."