Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Electra63 schreef:Maar begrijpen dat het voor werkgevers lastig is als mensen (langdurig) verlof opnemen, lijkt me niet zo moeilijk.
Shadow0 schreef:Electra63 schreef:Maar begrijpen dat het voor werkgevers lastig is als mensen (langdurig) verlof opnemen, lijkt me niet zo moeilijk.
Nee, snap ik echt niet - in de meeste sectoren niet. De problemen die meestal ontstaan komen vooral doordat er in de organisatie veel te weinig ruimte gelaten wordt voor dergelijke dingen. Maar da's eigen keuze, geen inherent probleem.
Sammie schreef:Er is geen extra verlof voor papa, er is sprake van een ruiling. Zitten wat kosten aan, maar het is niet zo dat ma dr 16 weken houdt en pa er 2 weken bij krijgt. Het is totaal 16 weken (+2 dagen pa?) verdeeld over 2 man.
Lovely schreef:Het zou wel fijn zijn voor al die afgedraaide jonge papa's natuurlijk. Maar kom op zeg, het hoort er toch ook bij dat je met je tong op je schoenen loopt als je net een baby hebt? Wat ik ervan heb meegekregen willen die verse daddy's maar wat graag weer aan het werk en zijn ze helemaal niet zo graag thuis met dat kind. Uitzonderingen daar gelaten.
Karl66 schreef:Er zou pas echt keuze zijn als de man er ook voor kon kiezen om zwanger te worden, te bevallen en borstvoeding te gevenNou wordt er alleen maar zogenaamd een keuze gegeven, om in de verkiezingstijd te kunnen scoren met een item dat we prima met onze vakantiedagen op kunnen lossen.
Karl66 schreef:Er zou pas echt keuze zijn als de man er ook voor kon kiezen om zwanger te worden, te bevallen en borstvoeding te geven![]()
Nou wordt er alleen maar zogenaamd een keuze gegeven, om in de verkiezingstijd te kunnen scoren met een item dat we prima met onze vakantiedagen op kunnen lossen.