edit; die ook de kinderen kan krijgen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LuvdaTossa schreef:edit; die ook de kinderen kan krijgen
Huertecilla schreef:MamboBeach schreef:Ehm... wat let je of jullie?
Niets.
Ik help in het huishouden, ben sexobject, dus we zíjn al een stuk op weg![]()
Het geld komt echter hoofdzakelijk via mij binnen en dat omdraaien is in de huidge economie een hindernisje.
Quellian schreef:Huertecilla schreef:Míj lijkt het helemaal top om als man het huishouden te doen en sexobject zijn in te brengen voor een vrouw die voldoende inbrengt
Briljant![]()
Er zijn weinig mensen op bokt die inderdaad geen 'verborgen agenda' hebben, had dus ook niet zo'n directe post verwacht op bokt. Mijn kortzichtigheid of gewoonte in verder denken.
Huertecilla schreef:Quellian schreef:Briljant![]()
Er zijn weinig mensen op bokt die inderdaad geen 'verborgen agenda' hebben, had dus ook niet zo'n directe post verwacht op bokt. Mijn kortzichtigheid of gewoonte in verder denken.
´Mensen´ = vrouwen want er zijn weinig manmensen op Bokt.
Huertecilla schreef:LuvdaTossa schreef:Ja een kind krijgen is leuk
Dan doe je het toch niet![]()
Je bent baas over eigen buik dus zeur niet.
Jij hebt die keuze, mannen niet.
Tel je zegeningen.
LuvdaTossa schreef:Ja een kind krijgen is leuk
MamboBeach schreef:HC, ik zal niet zeggen dat een man dat niet goed kan vervullen maar gevoelsmatig vind ik het meer voor de moeder. Puur gevoelsmatig dan he. Niet boos worden nu...
Huertecilla schreef:MamboBeach schreef:HC, ik zal niet zeggen dat een man dat niet goed kan vervullen maar gevoelsmatig vind ik het meer voor de moeder. Puur gevoelsmatig dan he. Niet boos worden nu...
Ik word niet boos. Ik heb de onderzoeken gelezen. Niets gevoelsmatigs aan.
Mannen zijn érg goed in de huisrol. Beter dan vrouwen.
Het is heel goed mogelijk dat de onderzoeksresultaten vertekend worden doordat de modale huisvrouw minder bewust voor die rol heeft gekozen dan de modale huisman.
Het beeld werd echter bevestigd door gelijkluidend onderzoek onder kinderen van alleenstaande vaders versus alleenstaande moeders.
Gewoon maar eens wat over
MamboBeach schreef:Mag ik inhaken? Je kiest er niet eens altijd voor, in de zin van weloverwogen. Sommige mensen zijn ontzettend vruchtbaar en dan zwanger.
Quellian schreef:HC, toch is het in de regel vaak zo dat een kind aan de moeder wordt toegewezen (hoewel er steeds meer gestreefd wordt naar co-ouderschap). Maar ik denk dat MB met het 'gevoelsmatige' doelt op dat je als moeder zijnde het kind onder je hart hebt gedragen en vervolgens gebaard.
Mijn vriend is SUPER met de kleine, maar ik als moeder sta er anders in, dat ziet hij ook. De band tussen mama en kind is anders dan tussen papa en kind (uitzonderingen daargelaten).
Huertecilla schreef:MamboBeach schreef:Mag ik inhaken? Je kiest er niet eens altijd voor, in de zin van weloverwogen. Sommige mensen zijn ontzettend vruchtbaar en dan zwanger.
Door sporen uit de lucht. jaja. Weer zo´n rotsmoes.
Als je geen bomzekere vaste duurzame relatie hebt vrij je veilig. Als vrouw is dat als je niet zwanger wil worden anti-conceptie én een condoom. Blijft er een kans van één op een miljoen wips over...
De mannenpil bestaat niet en dat is erg genoeg. Wordt aan gewerkt gelukkig. Zou een groot onrecht oplossen. Kan je als man ook baas over eigen zaad zijn naast het condoom als SOAbescherming.
MamboBeach schreef:Nee joh, ga ik niet lezen, ik ga altijd op mijn gevoel af.
MamboBeach schreef:Als je sex hebt en het condoom scheurt kan er al een hoop gebeuren. .
Quellian schreef:Volgens mij had hij dat al eerder aangehaald. Dat als je je man laat werken om je gezin te onderhouden, dat jij er iets tegenover moet stellen, bv seksslaaf spelen. ()
LuvdaTossa schreef:Quellian schreef:Ik lig hier dubbel! Ik wil ook privé hoertje worden van mijn kerel, lijkt me wel wat
én huishoudster
Kan je net zo goed in uren uitbetaald worden, of voor bewezen diensten