Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
russel schreef:Ons geloof is ook niet liberaal hoor.
Is het spreekwoord niet dat als een Protestant met een Katholiek trouwt, dat de duivel tussen in slaapt?
Hoor ik niet in een klein Brabants dorpje praten over, tja, maar zij zijn protestanten hoor, tja weet niet.....iets wat nog steeds leeft???Van de zotte als je uit de Randstad komt en dat aan moet horen, want in welke eeuw leven wij?
Is de RK Kerk Liberaal? Laat mij niet lachen wat een nep geloof dat is, die doen alles wat verboden is...maar de Gereformeerden net zo hoor, alles mag, behalve op zondag......
nicole3939 schreef:Dat wordt er toch niet gesuggereerd?
Iedereen weet toch of ze nu links of rechts stemmen dat het aantal immigranten dat naar Nederland wil komen, drastisch moet dalen?? Nederland zit al vol, en hoeveel mensen kunnen wij er nog bij hebben voordat het helemaal uit de hand loopt?
Blue_Eyes schreef:russel schreef:Ons geloof is ook niet liberaal hoor.
Is het spreekwoord niet dat als een Protestant met een Katholiek trouwt, dat de duivel tussen in slaapt?
Hoor ik niet in een klein Brabants dorpje praten over, tja, maar zij zijn protestanten hoor, tja weet niet.....iets wat nog steeds leeft???Van de zotte als je uit de Randstad komt en dat aan moet horen, want in welke eeuw leven wij?
Is de RK Kerk Liberaal? Laat mij niet lachen wat een nep geloof dat is, die doen alles wat verboden is...maar de Gereformeerden net zo hoor, alles mag, behalve op zondag......
Dat ligt iets ruimer, dat gaat over twee geloven. Voor mijn part hindoe en moslim
JessAndHope schreef:Ik zeg ook zeker niet dat Wilders op alle punten gelijk heeft.
Neem als voorbeeld dat idiote kopvoddentax.... das gewoon belachelijk, klaar.
En ik zal de laatste zijn die het gelóóf afkraakt, ik ben meer tegen op sommige
dingen in de cultuur zelf.
Dus de hele Koran afschaffen is niet nodig, zal ook nooit lukken.
JessAndHope schreef:De radicale heeft hij het over....
Citaat:- Alle islamitische scholen dicht
- De stekker uit de Commissie Gelijke Behandeling, de multiculturele schijnrechtbanken
- Verbied de boerka en de koran, belast hoofddoekjes
- Verbod op koranlessen op school, evenals in gebouwen die door schoolbesturen worden
beheerd, dus ook geen koranlessen ‘na schooltijd’ of in het gebouw van de school
JessAndHope schreef:Ja, dat gedoog je op dat moment. Maar je weet ook dat de echt extreme dingen die wilders heeft, toch wel worden genuanceerd door de rest van de coalitie.
En daarnaast.... alsof de andere partijen alleen maar punten heeft waar je het overal mee eens bent.
Vind ik ook niet.
Lante schreef:Ook al heb je het partij programma niet goed gelezen, je moet wel van een andere planeet komen als je niet wist waar de PVV werkelijk voor staat.
PattyOosten schreef:Vanavond was op Netwerk of bij het Journaal een kerel uit een dorp in Brabant. Daar had 40% op de PVV gestemd. De verslaggever vroeg waarom en de man antwoorde iets in de trant van: omdat ik "die mensen" hier niet in het dorp wil, dat wil ik voor ons houden. Dat is toch gewoon erg? En bekrompen?