Edit
En vervolgens zelfs nog een keer in een dubbele quote van Trennie zelf.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Alet74 schreef:Een openbare verklaring van Maria op tv bijvoorbeeld zouden we op prijs stellen, liefst met Manou erbij,nog even napraten en dan zijn we dit alles over een maand alweer vergeten
Alet74 schreef:Samengevat: we weten niet wat er gebeurd is. Veel meer dan speculeren over hoe het wel zit, kunnen we niet.
De waarheid zal op de een of andere manier ergens in het midden liggen. Beide partijen zullen geen engeltjes zijn. Haal de sticker 'waar gebeurd' van het boek en het probleem is wellicht al opgelost. Een openbare verklaring van Maria op tv bijvoorbeeld zouden we op prijs stellen, liefst met Manou erbij,nog even napraten en dan zijn we dit alles over een maand alweer vergeten
Lovely schreef:Alet74 schreef:Samengevat: we weten niet wat er gebeurd is. Veel meer dan speculeren over hoe het wel zit, kunnen we niet.
De waarheid zal op de een of andere manier ergens in het midden liggen. Beide partijen zullen geen engeltjes zijn. Haal de sticker 'waar gebeurd' van het boek en het probleem is wellicht al opgelost. Een openbare verklaring van Maria op tv bijvoorbeeld zouden we op prijs stellen, liefst met Manou erbij,nog even napraten en dan zijn we dit alles over een maand alweer vergeten
Volledig mee eens. Eerst is de hype rondom Maria uitgebuit en nu is er nog steeds veel te veel publiciteit omheen, laat het maar doodbloeden, over een paar weken heeft niemand het er meer over.
MARILYN_ schreef:Waar kun je dat van woendag terug kijken? Kan het nergens vinden namelijk
Aideen schreef:Ik snap je punt, maar het boek wordt als roman verkocht...En dat is fictie..Heb geen verstand van recht...Maar ik vraag me af wat zwaarder telt, dat het boek als roman verkocht wordt of een paar opmerkingen...