Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
geerke schreef:http://binnenland.nieuws.nl/575439/meer ... _marokkaan
Meer dan de helft veelplegers Utrecht is Marokkaan......
En dat terwijl niet de helft van de bewoners van Utrecht Marokkaan is,dat maakt het nog erger....
Ik zag het artikel ook in de elsevier....maar dat is rechts...dat mag niet/is niet goed.
(extreem links is zo mogelijk nog 'enger')
gohya schreef:Dat baseer ik op hun eigen verhalen die ze vertellen op t.v.
Er zijn veel docu's over geweest,over die landen waar oorlog is en de mensen die er vluchten.Ook lieten ze zien [met verborgren camera] hoe zo'n tolk de woorden van een man verdraaiden.Die man was echt vluchteling,had echt medelijden met hem en door die kl..te tolk werd hij per direcht terug gestuurd.
Ik ben echt niet tegen buitenlanders op zich,maar ik vind dat ze alleen de echte vluchtelingen moeten helpen.En dat ze degene die er hier een zootje van maken veel harder moeten aanpakken.Het gaat allemaal zo krom in nederland.
IK denk niet, dat als jou oma wil gaan pinnen en ze word berooft en in mekaar geslagen door zo'n marokaan,dat jij dan nog vind dat het verder prima met ze is.IK denk dat jij ook wil dat je oma veilig over straat kan lopen.
Kijk daar ben ik boos over,dat het zo vaak gebeurt in nederland met die oudere mensen.En dat het 9 van 10 keer een buitenlander is die dat doet.Laat ze met hun poten van de oudjes afblijven.
happy27 schreef:Blue_Eyes schreef:@Happy27: Het spijt me wel, maar teksten als 'ze hebben toch ook hun eigen koning vermoord' (2000 jaar geleden - en feitelijk hebben de Romeinen dat gedaan, sindsdien hebben de Joden geen koning meer gehad) en 'Joden zijn in de geschiedenis altijd in opspraak geweest' - nee, die vind ik niet door de beugel kunnen.
volgens mij is het verkeerd overgekomen bij jou blue eyes! of ik heb het iets te hard verwoord. dat kan ook!
Ik bedoel hiermee te zeggen dat er in elk geloof wel iets is, of is geweest! Er werd geschreven van moslims hebben we last, en van joden niet! In elk geloof is er wel iets geweest maar als je de koran en de bijbel naast elkaar legt, komt heel veel overeen met het christelijk geloof. Alleen de namen zijn anders, maar in principe komt het eigenlijk allemaal op hetzelfde neer!
Als er iemand niet haatzaaiend is ben ik het wel...
gohya schreef:Nee ook hier heb ik het niet over heel nederland,maar over bepaalde woonplaatsen,waar oudjes worden berooft.Ik zet de woonplaatsen er niet bij want het is bekend welke plaatsen dit het meeste gebeurt.
KiWiKo schreef:de media is niet waar je het van moet hbben qua objectieve berichtgeving