Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
zap schreef:Kirsten_S schreef:Pfff hoor je dat. mensen willen gaan protesteren op de begrafenis van de omgekomen mensen!
Ja ik hoorde het ook. Ik vind het idee echt walgelijk.... hoezo heb je naaste lief... Ik vind het echt schandalig en hypocriet
suusiejj schreef:Hoor net op 3FM dat er 2 black boxen zijn.
Karin schreef:Zo te zien postten wij tegelijkertijd.
Maar het is sowieso handig om eerst even wat rond te zoeken op internet en te lezen voor je dingen roept.
xManon_ schreef:Mijn god, ik heb een keer een documentaire van die familie gezien.. Echt ZIEK is dat!
Wikipedia schreef:Documentaire
Journalist en documentairemaker Louis Theroux volgde de familie Phelps gedurende enkele maanden, en maakte daarover de documentaire "The Most Hated Family of America". Deze documentaire is op 1 april 2007 op de BBC uitgezonden.[3] Fred Phelps reageerde furieus toen hij de documentaire gezien had, en noemde Theroux een "murderer", "jackass" en "child of the devil", viel hem persoonlijk (op zijn prive-leven) aan en wenste hem "going to hell" [4]
Cassidy schreef:suusiejj schreef:Hoor net op 3FM dat er 2 black boxen zijn.
Ieder vliegtuig heeft 2 black boxen. Een met een bandopname van de gesprekken in de cockpit (ik geloof dat het laatste half uur opgenomen wordt) , een met de technische gegevens van het vliegtuig zelf, ook van een periode voor de crash.
Op grond van deze twee black boxen kunnen de onderzoekers meer informatie krijgen over wat er daadwerkelijk is gebeurt.