Trump herkozen, gevolgen en follow up #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:37

De grondstoffen deal tussen de us en Oekraïne is getekend.
Bijzonder wel dat in het document "Russias full-scale invasion" genoemd wordt. In feite erkend Trump daarmee dit voor het eerst
https://www.theguardian.com/us-news/202 ... eal-russia

Hiernaast, de importheffingen zijn met een minimale meerderheid door de senaat.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:31

Sintara schreef:
De grondstoffen deal tussen de us en Oekraïne is getekend.
Bijzonder wel dat in het document "Russias full-scale invasion" genoemd wordt. In feite erkend Trump daarmee dit voor het eerst
https://www.theguardian.com/us-news/202 ... eal-russia

Hiernaast, de importheffingen zijn met een minimale meerderheid door de senaat.

Ja hopelijk is het een deal die recht doet aan Oekraïne!

BigOne

Re: Trump herkozen, gevolgen en follow up #2

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:08

Ik denk dat de Ukraine er alles uit heeft gehaald en geen gekke deal is. Van 350 miljard terugbetalen naar 0 :D maar het is wel trump !!

Polar

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 08:33

Zou Kirsten Verdel gestopt zijn, op dag 100?
Gisteren is er geen nieuwe gekomen en vandaag is ze ook vrij laat.

mysa

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 08:38

Er komt een samenvatting van de afgelopen periode en ze heeft een boek geschreven over de eerste 100 dagen, bijna persklaar, geloof ik. Plus televisie-optredens. Beetje druk.
Laatst bijgewerkt door mysa op Vandaag, 08:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Polar

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 08:39

Ohja, dat is begrijpelijk.

Polar

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:48

Weer nieuwe samenvattingen. :j

O.a:
Citaat:
RFK Jr. zegt over mazelen: “Het MMR-vaccin bevat veel resten van geaborteerde foetussen.”

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:11

Kunnen die gasten niet een keer allemaal onafhankelijk psychiatrisch beoordeeld worden?

Trump, Musk, Vance en Kennedy??

Doe mij maar 300x liever autisme dan wat er bij hún allemaal speelt......

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:55

Polar schreef:
Weer nieuwe samenvattingen. :j

O.a:
Citaat:
RFK Jr. zegt over mazelen: “Het MMR-vaccin bevat veel resten van geaborteerde foetussen.”

Wat een gore smeerlap. Echt sum kotsen om dit soort misplaatste informatie waarbij abortus en foetus op een hoop worden gegooid met vaccins. Hij zal wel denken dat heb ik twee vliegen in een klap
Echt hier wordt ik echt zo boos over. Echt smerig deze valse aantijging. Die mensen sporen gewoon niet.

Hier een link naar waar die foute praatjes vandaan komen en wat er wel aan de hand is en waarom.
Deze materie is zo ingewikkeld dat ik niet in staat ben om dit artikel in paar zinnen samen te vatten.

NUcheckt: Geen 'restjes geaborteerde foetus' in mogelijk coronavaccin https://www.nu.nl/nucheckt/6062910/nuch ... accin.html

journee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15 min geleden

pien_2010 schreef:
Wat een gore smeerlap. Echt sum kotsen om dit soort misplaatste informatie waarbij abortus en foetus op een hoop worden gegooid met vaccins. Hij zal wel denken dat heb ik twee vliegen in een klap
Echt hier wordt ik echt zo boos over. Echt smerig deze valse aantijging. Die mensen sporen gewoon niet.

Hier een link naar waar die foute praatjes vandaan komen en wat er wel aan de hand is en waarom.
Deze materie is zo ingewikkeld dat ik niet in staat ben om dit artikel in paar zinnen samen te vatten.

NUcheckt: Geen 'restjes geaborteerde foetus' in mogelijk coronavaccin https://www.nu.nl/nucheckt/6062910/nuch ... accin.html

Het gaat inderdaad over cellijnen die oorspronkelijk uit een geaborteerde foetus werden gehaald. Dat werkt volgens mij hetzelfde als iemand die gistcultuur maakt voor zuurdesemstarter?
In het stukje staat ook:"De kans dat genetisch materiaal in een vaccin wordt opgenomen in een cel in het menselijk lichaam en daar schade aanricht in heel klein, minder dan 1 op een biljard."

Daaruit blijkt dus wel dat er genetisch materiaal in vaccins kan voorkomen. In hoeverre dit voor het betreffende vaccin geldt en iemand hier een probleem van wil maken is dus geen veiligheids, maar misschien eerder een ethische kwestie? Bijvoorbeeld als mensen ook geen bloed of donororgaan willen accepteren omdat dit van andere mensen komt?

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 4 min geleden

De kans van een op de biljard is wetenschappelijk dus nul. Die kans is zo vreselijk vreselijk vreselijk klein.
De kans op borstkanker is 1 op 7 . Dat is dus een grote kans. Maar 1 op biljard is dus nul.